Ik heb bij Mercenaries 2 nog zo'n crappy co-op achievement (Damage Inc.) die maar niet wil unlocken als ik met een vriend speel. (Terwijl hij hem wel kreeg ) Misschien dat het wel lukt als ik met iemand anders speel. Edit: Hier ben ik trouwens ook wel voor in:
vanavond vanaf half 9 kun je mij vinden in deal breaker en bomb da base 2 voor de achievement fly the coop, je kunt me toevoegen wel ranked natrlijk
Gears of War 1 Singleplayer Casual, Hardcore, Insane Halo 3 totale story uit spelen, dus het liefst op Insane met 4 man. F.E.A.R. MP achievements NBA Street: Homecourt win 10 times in a row online achievement Far Cry 2 achievement? Turok multiplayer achievements evt voor de mensen die 'm hebben Shadowrun online Interesse? Voeg me toe en stuur een bericht.
Ik wil wel gears1 en Halo3(alleen heb ik halo3 nog echt bijna nooit gespeeld dus ik ben denk niet echt goed) Voor Halo3 hebben we zo te zien dan al 3man
yes, of course. Maar denk je dat je dat binnenkoort ga aanschaffen? (Ik moet zelf ook binnenkoort weer gold aanschaffen, want mijn abbo is bijna verlopen)
F.E.A.R Files > Win on all MP maps. Forza 2 > Credits Quake 4 > Win points, heb er zon 2000 van de 5000
Doet iemand nog Unreal Tournament 3..? Ik wil ff de single player co-op'en op insane. stuur ff een bericht als je wilt boosten, vermeld wel om welke game het gaat.
Ik heb nog een boel FIFA 08 achievements nodig, waaronder het hosten en natuurlijk zoveel matches winnen. Laat het maar weten.
Ik moet ook nog veel host en win achievements in FIFA 08, helaas kost het zoveel tijd maar het zou moeten kunnen. Voeg mij maar toe. Daarnaast zoek ik boostbuddies voor: FEAR The Outfit World series of Soccer (arcade game, 2 online achievements) Guitar Hero 3 (voor de 1 miljoen co-op, liefst iemand met de Metallica DLC).
ik ga dinsdag waarschijnlijk gold halen voor 3 maanden. en heb toch vakantie dus ik kan wel een keer, woensdag niet want dan ben ik weg