Graag. Na wat moeite heb ik 360 weer aan gekregen. Laat hem wel aan staan. Als er genoeg mensen zijn om mee te doen / te starten, stuurt maar message of invite ofzo.
pff echt niemand speelt meer Sensible World of Soccer (SWOS) online... je kan zo die ranked en public achievement halen, dus iemand die wil? stuur gewoon friend request en nu zijn we trouwens met Forza bezig, nog steeds mensen gezocht
Jah inderdaad, ik ben ook wel in voor een potje coop Halo. Die cd ligt ookal te lang ongespeeld in een hoekje... Zeg maar wanneer.
Ik ook voor Halo 3. En wil iemand trouwens ook de Saints Row 1 online achievements boosten? Want er is daar geen ene hond online.
YOOO laat ik nou ook nog iemand zoeken voor saints row, ik voeg je morgen wel ff toe dan gaan we ze een x halen
Handig topic Al heb ik nu niet echt achievements nodig.. waarschijnlijk met de Halo mythic wel, die wil ik op 1750
Ik zal je toevoegen aan mijn friendslist voor de SWOS online achievements. Vanavond ben ik wel online.
Ik weet niet als dit kan maar ik moet nog die There is no 1 in this squad halen van Battlefield bad company.. Maar deze wil ik graag. Me xbox is dan nog wel kapot maar binnenkort terug