Beta keys: http://www.fileplanet.com/promotions/apb-key-to-the-city/ Je moet wel FilePlanet member zijn..
Het ging toch al langer slecht met Realtime Worlds niet? Redelijk slechte reviews voor APB om te beginnen en dat ze het uiteindelijk van de hand probeerden te doen was al een teken aan de wand. Niet de eerste MMO with promise die verdwijnt, en waarschijnlijk ook niet de laatste. Wat ik ervan beleeft & gezien heb was hij toch niet helemaal af, maar sommige aspecten waren wel leuk.
Volkomen terecht als je het mij vraagt. Na de aankondiging heb ik echt 4 jaar met smart zitten wachten op deze game, en toen was ie er, en toen was het een sfeerloze, saaie game.
echt he , in het begin leek het me ook echt tof , en heb ook een tijd gehad dat ik er niet op kon wachten , todat de beta's uitkwamen en het me toch een partij terleurstelden zeg ! Ik snap ook niet hoe je kan denken dat je met zo weinig diepgang een game kan/wil gaan uitbrengen , Ja ok wel veel customazation shizzle , maar uiteindelijk gaat het om de gameplay, en dat was was gewoon 3 x schijt !
(Te) Veel ideeën en te weinig uitwerking, zoals Conan ook al is dat iets totaal anders, maar hadden ze ook al niet problemen met continue vertragingen en afbouw van het dev team nog voor de launch zelf? Vraag me af hoeveel actieve accounts ze nog zouden hebben, zou me verbazen als het er veel meer dan 100 000 zijn.
Serieus? Want als het spel nu wel een goed begin krijgt met Epic.. Dan wil ik hem namelijk wel kopen voor 28 euro's
Ik denk dat Epic hem terug koopt om het vele werk wat erin zit niet verloren te laten gaan. APB is UE3 based en er zaten wat interessante dingen in (zoals de character creator) die Epic nu voor een prikkie kan overnemen en op kan nemen in de UE SDK
Wel zonde dat APB zo tegenvalt, Crackdown is echt een fantastisch spel. Eeuwig zonde dat de studio nu gesloten is, puur omdat ze failliet gegaan zijn met APB.
Misschien valt het zo erg tegen omdat het klein is. Ik denk dat het misschien wel 10x zo groot moet worden gemaakt.. Want die custom dingen zijn ECHT lijp!
Heb de game gezien in filmpjes en ook de gameplay etc en ik was eerst ook vol overtuigd op een heerlijke politie/boefjes game maar ik vond het gewoon zo saai...dat customizen is gewoon 5min leuk, langer niet. Want daar betaal ik niet voor. Wil ik een game waar ik poppetjes kan maken en wil observeren ga ik wel voor make up games. Mocht Epic het overnemen mag ik hopen dat ze het roer omgooien en minder aandacht besteden aan hoe je de char maakt maar hoe je de char ontwikkeld