[yt]23kxafcGhPc[/yt] (op YouTube in HD, nog steeds met een crappy cam opgenomen) Het oogt een beetje leeg vind ik. Ook heb ik geen idee waar ze mee bezig zijn.
Heb me vandaag ook maar ingeschreven, iemand al in de beta? EDIT: Hoor net dat ze de beta launchen in de komende weken!
Waar heb je dat gehoord,? En ik heb nog niks van de beta gehoord.. ook niet een automatisch mailtje van dat ze je gegevens ontvangen hebben.
Nee heb zelf ook helemaal geen email gehad met bedankt voor de aanmelding of what so ever. Best vreemd
Ergens aan het einde, maar hoor nu dat het binnen enkele maanden. Misschien korter, wat onduidelijk eigenlijk.
Stelletje fuckers. En mij hielden ze daar tegen omdat ik op 4 dagen na 18 was Toen ik daar naar binnen wilde zat er ook nog niemand. Dan had ik misschien ook wel naar de press area gemogen En jammer dat ze niet meer gameplay lieten zien op het einde. Dat ene stukje was al echt fucking gaaf. Kan niet wachten. Ik hoop echt dat de beta snel begint *Nieuw logotje voor startpost in elkaar geflanst. Hier nog die Mark Rein gameplay video, maar dan de volledige versie, helaas wel camversie: [yt]yajcCoHT1m8[/yt]
Hier eentje HD gister geupload [yt]GZPIBtdX5fk[/yt] Is zelfde als dat filmpje van Sanguine maar dan ingekort
Ja dat is alleen het einde van dat filmpje van Sanguine, en alleen het begin van dat filmpje van mij Maar ik ga denk ik wel bij de enforcers, lekker criminelen neerschieten en toch superdikke bakken hebben Met een zwaailichtje bovendien
Je bent me voor! Ik had hem namelijk ook al gezien, maar niet gepost En hoe kan het dat ik dat nummer goed vindt? Ik haat rap
Ja ik kreeg een mailtje van realtime worlds. Je moest hem downloaden dus ik heb hem maar ff geupload op youtube. En ik kan niet zeggen dat ik het nummer vet vind Ook de trailer niet echt heel erg. Ik vind hem een beetje te erg bij elkaar geraapt. Ik vind dat andere gameplay filmpje veel vetter.
FFS ik vraag me echt af of de developers uberhaubt iets af weten over hun eigen games. Nu zegt weer een gast dat je box in winkel moet kopen en er nog eens subscription bij komt. Dus wat is het nou. [gt]56288[/gt]
Volgens mij zegt ie echt "aren't" ipv "are". Maar ik heb ook al beide gehoord moet ik zeggen. En er komt ook een doosje in de winkel te staan, maar je kunt hem ook gewoon downloaden van de site. Ik ben wel benieuwd hoeveel die gaat kosten.