1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] All Points Bulletin

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 17 jul 2009.

?

Aan welke zijde van de wet wil jij strijden in APB?

1. Enforcers

26 stem(men)
    59,1%
  2. Gangs

18 stem(men)
    40,9%
  1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik ga als de game geen maandelijkse subscriptie heeft en ik em dan dus wel koop, bij de enforcers. :cool:

Lekker boeven oppakken. :+

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ga ook voor de enforcers. Idd, als de maandelijkse kosten geen 20 euro worden ofzo. Voor 10 euro doe ik het nog wel.

3. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Gangster for life my nigger :+

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nice krijg net een mail voor de Beta. :)

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Fuck waarom jij wel en ik niet? :'-( Wat staat erin?

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Link naar de application site. ;)
    Moest nog best wel veel invullen eigenlijk. :)

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Oh ok is het dat maar :+ Ik denk al. Krijg je nou een mail dat je aan de beta mag meedoen.

8. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Nice , hopen dat ik ook nog een mailtje krijg dan

Wanneer begint de beta eigenlijk ?

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Over een paar maanden. Maarre, hij kreeg dus gewoon een link naar de beta application, niet een beta plek. Die kan je gewoon invullen op www.apb.com ;)

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Fuck! Ik zie net dat alle members van APB Evolved die zich vóór 11 juni 2008 hebben aangemeld een Beta plek krijgen. Nu zie ik dat ik me op 27 juni 2008 heb aangemeld :'-(

Dus nu is het ineens niet zeker dat ik een beta plek krijg :'-( Ik heb nu 2x de application ingevuld, dus ik hoop toch dat ik een plek krijg.

11. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Geloof me, uiteindelijk krijgt iedereen een beta plek. Je wilt sowieso toch niet bij de eerste lading zitten, want als het ook maar iets gaat lijken op bijna elke andere beta van een MMO dan zal het toch nog veel te buggy zijn om er lol aan te beleven ;)

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Boeiend. Dan ga ik de hele dag ventjes en auto's customizen :+ Dat lijkt me toch het vetste eigenlijk :D En boeiend? Als je bij de eerste lading zit, zit je toch ook bij de tweede lading? En hoe weet je dat er meerdere ladingen van mensen zijn?

Maarja, ik hoop dat je met het eerste deel van je post gelijk hebt iig.

13. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Bij het begin van bijna elke beta kan je maar heeeel beperkt dingen doen, dus ook auto's customizen etc.

Maar het is sowieso zeker dat er meerdere fase's van beta zijn, eerst maar de eerste paar 100. Dan laten ze bijv. 1000 extra man toe. Dan 10000, dan nog eens 10000, dan iedereen die voor Oktober heeft ingeschreven etc. etc.

Met op het einde waarschijnlijk iedereen die het wil proberen, onder het mom van een "open beta" maar aangezien het EA is zal het wel gewoon meer een demo zijn :+

Maar je hoeft je dus echt geen zorgen te maken.

14. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe podcast!\o/

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik zag hem net jah. Maar ik wacht ff met kijken want internet doet raar en hij hapert heel erg dus dat is niet te doen.

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik ook, team? :+

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Op dat bord op de achtergrond staat:

Dont forget
    .../09 is the start of the beta!!

En die fuckers hebben dan de dag en de maand expres net niet in beeld gezet :+ Maar we zien zo dat het iig nog in 2009 is. Het zou ook kunnen dat het op 9 oktober, november (is waarschijnlijker) of 9 december begint.

@ Gerjan & Juun:

Dan kunnen jullie het waarschijnlijk wel vergeten want ze hebben volgens mij meerdere keren gezegd dat je een subscription moet nemen.

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik bedoelde dat ik ook Enforcer zal kiezen. :9 En op de APB site staat in de FAQ toch echt:

How much will APB cost?
    The price and payment model have not been finalized yet but we can say it won’t be the traditional monthly subscription model.

19. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb gestemd op ''gangs'' Lekker de crimineel uithangen. :9
    Hopelijk blijft het ook lange tijd leuk, daar twijfel ik momenteel nog aan namelijk.De stad ziet er ook een beetje leeg uit.

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hm dan spreken ze zich ook lekker tegen :+ In een aantal filmpjes hebben ze al gezegd dat je een subscription moet nemen.

@ Tyspolir: Ja dat wilde ik op het begin ook, maar op zich heb je als enforcer ook wel voordelen. Je mag namelijk ongestrafd mensen neerschieten :+ Tenminste, als ze iets gedaan hebben. En als criminal kan je daar altijd voor gepakt worden. En je hebt een coole badge. En zwaailichten :+

Deel Deze Pagina