*Major update in de startpost. Vooral dit deel zint me \o/ Jeej \o/ Daar had ik écht op gehoopt. Die ga ik dus ook meteen op mijn wagen zetten
Nieuws: APB beta volgende week van start Bron: Gamed.NL !!!!!!! \m/ !!!!!!!! Fuck yeah! Maar misschien is het geen goed teken dat ik nog geen mail heb gehad
Ik heb al wel een naam bedacht voor onze XBW enforcer clan: Urban Assault Unit (U.A.U.) of Urban Assault Army (U.A.A.). S-s-s-sixtuple post
Echt een zwaar vette game word dit! Kan niet wachten! Ik hoop dat het word zoals ik het denk en dat is dat je dus in een stad met 100 man bent en dat iedereen ze eigen ding doet en dat je als politie een oogje in het zeil moet houden en als je iets verdachts ziet arresteer je hem bijvoorbeeld. En de boeven is bijvoorbeeld bezig met iets te stelen en als hem dat lukt krijgt ie weer geld om zijn auto te pimpen ofzo.
op www.apb.com Nou ik moet dus nu ff zo snel mogelijk windows draaiende zien te krijgen dan ga ik morgen de hele dag no lifen
Wat staat er eigenlijk in de email en wie is de afzender? Want ik zat door me oude mails te kijken maar kan nergens meer bevestiging vindne dat ik me had opgegeven terwijl ik zeker weet dat ik me had aangemeld voor de Beta.
Nou ik heb gespeeld en ik mag volgens de NDA eigenlijk niets zeggen, maar ik doe het toch. Het is echt te merken dat het nog een beta fase is. Ik heb tot nu toe alleen meegedaan aan de open beta van Halo 3 maar dit is wel echt een verschil. Het is echt nog heeeel erg buggy. Maar goed dat er eerst getest word om de problemen de wereld uit te helpen Hij liep na minder dan een kwartier al vast En nu krijg ik hem niet meer opgestard...
ik heb eerlijk gezegd ook weinig hoop van deze game .. Als ik zo filmpies zag dan had ik nergens het idee van WOW dat moet ik spelen ,het lijkt me meer een doorsnee GTA achtige shooter waar het nergens echt superieur in uitblinkt
Nou het is anders echt wel een supervette game hoor. Alleen is ie nu gewoon nog in een betafase en moeten er nog fouten verholpen worden.
De criminals zijn wel echt enorm outnumbered door de enforcers. Ik denk dat ik maar overstap naar de criminelen. Hoewel zo'n zwaailicht op je auto wel cool is. Als crimineel mag je tenminste onschuldigen doden.