Ik twijfel nu echt of mijn Beta application ooit weleens is doorgekomen want ik kan dus nergens meer bevestigings mail vinden van APB, en ik bewaar altijd al mn mails.
Pff het was echt episch gisteren joh. Van 20u tot 0u gespeeld en het was echt vet Ik ben toch maar crimineel geworden, omdat die er veel minder zijn en dat vind ik eigenlijk vetter. Ik heb dik veel auto's gestolen gisteren en veel geld verdiend, echt 25.000 ofzo Ook ben ik flink wat levels gestegen en ik was gisteren de hele avond 'team leader', wat dat ook moge zijn. Ik heb ook verschillende wapens en customization opties vrijgespeeld. Crimineel is echt veel vetter dan enforcer Ik heb ook verschillende APB's tegen me gehad gisteren. Ik heb ze natuurlijk allemaal afgeschoten, die pigs
ik snap niet dat ik geen invitation krijg , kreeg wel zo'n mail van APB om mee te doen met een enquete ,maar niks over een beta en ik heb me toch al een hele tijd geleden er voor opgegeven. Juist omdat ik erg twijfel over deze en echt het gevoel heb dat het nergens de middelmaat ontstijgt , wil ik de game wel is spelen.
Klinkt goed DD NL, je bent positiever dan journalisten voor zover ik daar verhalen van heb gehoord. Hopelijk kan ik ook nog een keer de beta spelen, maar heb weinig hoop. (en tijd).
Achja het spreekt mij gewoon aan Maar de missies hebben tot nu toe weinig variatie. Dus ik moet eens kijken of dat dan aan mij ligt (verkeerde contactpersonen) of aan de game. Het is tot nu toe 9/10 keer 'The enforcers are interfiering with our bussiness. Go interfier with them'. Maar ik ben misschien positiever omdat ik een beetje door de bugs en glitches heen kijk.
GVD wat was het tering irritant vanavond zeg. Ik ben godverdomme sinds 8 uur bezig om een action district te joinen en hij loopt steeds vast. Wat een kutservers! Ik ben echt pissig nu. Ik mag hopen dat dit zondag anders is. Er waren ook de hele tijd te weinig districts nu, alle action districts zaten constant vol.
ik heb mn invite gehad tot de beta ! .. en lees hierboven dat alleen die dagen zijn dat je kunt spelen .. nou beniewd dan donderdag avond
Ik heb ook de beta key ontvangen! p.s. "nieuwe openingstijden": * Tuesdays 7PM - 11PM (7PM - 8PM Social District only) * Thursdays, 7PM - 11PM (7PM - 8PM Social District only) * Sundays, 7PM – 11PM (7PM - 8PM Social District only)
Pardon ik had maandag ipv dinsdag getyped Het is altijd al dinsdag. En het is in deze tijdszone 20.00u - 0.00u (20.00u - 21.00u alleen in het Social District). Maar gaan jullie voor de criminelen of de enforcers? Ik ben op het moment crimineel, dat is echt veel leuker. De criminelen worden wel echt enorm outnumbered door de enforcers, dat is wel jammer. Maar bereidt je voor op het ergste hoor, het is echt zeer, zeer frustrerend af en toe. Dat zul je misschien ook wel merken aan mijn reacties op het beta forum Maar zullen we een criminele gang starten? EDIT: Hopelijk brengen ze nu ook meer districts online, want waarschijnlijk zijn er veel meer mensen toegevoegd. Een klasgenoot van me heeft vandaag ook een key ontvangen. En tot nu toe zijn het de hele tijd maar een paar disctricts in het totaal (met een max aantal spelers, dat nogal vaak verschilt).
Ok dan doe ik ook wel crimineel. Werkt hij wel gewoon op Win7 btw? Ik zag bij de systemcheck dat dat eigenlijk niet ondersteund wordt Maar het is een beta he, dan moet je juist irritante dingen tegenkomen.. //edit, hoho 6,3gb Duurt nog 5uur.
ben nu met de client bezig installeren en updaten duurt wel lang zeg , ben nu wel benieuwd wat voor game het is geworden , en of het grafisch een beetje redelijk is.
Heh bah ik krijg steeds maar geen bevestiging voor het inschrijven voor de BETA en toch al 4 keer ingeschreven nu ofzo, over een tijds periode van paar maanden nu, Maar steeds geen bevestings mail dak ben ingeschreven echt irritant.
Damn zeg ik moet een update van 3,27 GB downloaden en dat duurt gewoon echt anderhalf uur... Hij is nu pas op 31 procent. Dat wordt dus niet of heel kort spelen vanavond. Voor degene met keys: Kijk op het beta forum in het criminal recruitment gedeelte