De eerste ronde van de beta was goed verlopen. Er is nu een tweede ronde van de closed beta (ik ben weer geinvite), maar binnenkort komt er een open beta geloof ik.
Ik heb nu ook een invite gekregen \o/, alleen kan de computer het hier niet aan , ik zet hem wel op de andere pc.
Ja ik krijg nog wekelijks mail en alles. Maar voor mij was het over na de 1e beta ronde. Het is misschien niet helemaal eerlijk om een spel in zo'n vroege beta status te beoordelen, maar ik vond het niet echt vet. Een van de grootste tegenvallers uit mijn gamegeschiedenis. Heb er jaren naar uitgekeken, maar uiteindelijk bleek het gewoon niet vet te zijn. Ik wacht het wel even af, want hij komt ws ook nog naar de xbox 360 en ps3 en misschien koop ik hem dan wel als ie toch opgeknapt blijkt te zijn.
ja jammer genoeg wel , het komt nergens echt goed van de grond heb ik het idee. Tot nu toe vond ik het gewoon echt niet meer als een GTA online. Heel erg jammer iig !
Heb het spel ooit 2 keer geprobeerd maar werkte toen voor geen ruk. Misschien dat het onderhand beter is geworden dus heb het maar weer eens opnieuw gedownload. Kan iemand me vertellen welke tijd de volgende speelsessie is bij ons? Your Closed Beta Group: Heavy Hitters Heavy Hitters: Closed Beta Playsession Saturday 20 March 2010 1800 GMT – 2200 GMT Is dat gewoon nederlandse tijd of iets anders?
Wij zijn GMT + 1, Dus hier is het van 19u tot 23u. Maar er zijn vaak genoeg 48u play sessions in het weekend nu.
Ooit is 1 avondje de beta gespeeld, poosje terug. Zag meteen al dat ik het niks vond, en dat ik het ook niks ga vinden. Krijg net een mailtje dat ik iemand een invite kan geven. Iemand interesse in een key?
Iemand die morgenavond meespeelt? Nieuwe patch (!) 0.9.8 is er dan. Zet m alvast even aan om te downloaden dan hoeft dat morgen niet. Verwacht wel veel verbetering, aangezien we eerst op 0.6 speelden en dit is toch bijna al versie 1.0
Ik speel het spel nu dagelijks en al 20 uur ingestoken en moet zeggen dat hij me ECHT bevalt! Je kunt zoveel dingen maken. En dan heb ik het over symbolen, kleren, tatoo's, auto's. En zo ontstaat er een community die van alles gaat namaken zoals Southpark, Family guy, Twitter logo enzo. En dan kun je in een clan gaan en je kunt met vrienden missies doen zodat je meer dingen unlocked om daarmee te gaan kloten in de creator.. het is een erg creatief spel en de beloning van het spelen van de game, is ook dat je dus meer creatieve dingen kunt doen. Dus ben je creatief en houd je van games? Dan is dit een must-have. ps: Het is ook erg sociaal