is generals een goed spel? (en is hij niet te zwaar) en is de online modus ook goed ? wil hem mss ook wel gaan kopen.
ik vind tiberian sun te meesterlijk het is mijn eerste spel uit die reeks en skirmish is egt heerlijk expansion heb ik er nooit voor gehad maar online vind ik hem ook geweldig vooral op die simpele levels in de vorm van een krijg en dan 2 vs 2 echt heerlijk red alert 2 en generals ook gespeeld maar ik vond generals wat minder hele andere dingen die je kan bouwen. ik denk dat ik deze wel ga kopen. blijft gewoon gaaf
Nou mijn c&c en red alert cd's zijn niet van de nieuwste meer, en generals heb ik nooit gehaald. Dus voor die prijs pak ik hem mee zodra ik hem in de winkel zie liggen
Bestel em gewoon bij gcshop? 5 euro goedkoper en 2 euro verzendkosten als je alleen maar 1 game besteld. Waarom moeilijk doen als ut makkelijk kan .
ik wou laatst red alert 1 instaleren op deze pc (windows XP) maar hij deed het niet. Ik vind het zonde om dit pakket dan te kopen, omdat ik er dan niet zeker van ben of bijvoorbeeld Tiberian Sun en Red Alert 1 dan wel werken. weet er iemand hoe ik deze oude spellen wle goed kan laten werken? overigens is het wel een heerlijk pakket niet dat er veel nieuws voor me bij zit, want heb er al erg veel van gespeeld, maar toch
Meen ergens gelezen te hebben dat ze alles om hebben gezet voor o.a. XP. Ik heb in ieder geval de dvd besteld. Vroeger heel veel Red Alert gespeeld. Nog altijd een van de leukste RTS spellen.
ik heb net even een paar vrienden geinformeerd, en dus ga ik er zo 3 bestellen... het hele pack komt op 1 dvd uit als ik het goed lees.... dan moet alles wel xp compatible gemaakt zijn.... 95/98 support ook geen dvd's....
en er zat volgens mij ook nog een bonus dvd bij met extra's en op de site van c&c had ik gezien dat er een wedstrijd was en die kwam op die dvd. dus ik ben benieuwd
v-loop: ik denk dat de meeste mensen wel snappen wat decade betekend ik heb hem donderdag gekocht red alert 1 is egt TE saai voor woorden maar de anderen zijn allemaal wel gaaf
is er al iemand die het pack aangeschaft heeft? ik ben namelijk benieuwd of alle spellen werken op een xp pc. want dan wil ik em heel graag aanschaffen! op het hoesje staat namelijk van wel...
Alles schijnt te werken. Maar, als ik het zo lees op Tweakers, zijn er nog wel wat problemen. Zo schijnen de Russiche filmpjes van RA1 niet te werken.
ik heb um gistere gehaald en alles doet het op xp ik had alleen tiberiansun, en die heb ik heel veel gespeeld, dus nu heb ik ze allemaal echt vet!
Ik ga deze vandaag eventjes halen, denk ik Deze 12 games voor 30 euro is echt goedkoop. En kan ik eindelijk eens Generals online spelen
Ik heb effe een vraagje over de Command & Conquer Saga pack. Ik heb hier nu zelf nog de The First Decade Pack en heb deze net geinstalleerd op mijn pc (vista ultimate). Ik doe dus Easy System info en wat blijkt, hij kent windows vista niet. Ik start de dvd op en ik kan alleen Generals en Zero Hour spelen. Die andere pakt hij niet. Nu is mijn vraag of die Command & Conquer Saga pack wel alle C&C delen in vista kan afspelen? Zo ja dan ga ik deze halen want ik wil weer de oude C&C games spelen.