Mja ik ook maar er zijn geloof ik wel meer Legendarische wapens want @ de de Twin Blade zit zo kamp Vuur en daar komt heel soms een wapen te voor schijn
eej maarre , met één van mijn ventjes heb ik hem uitgespeeld maar wou ik nog in de heroes guild , voor de 20 sleutel kist, voor murren greathammer, maar daar kwam ik niet meer in kan ik op een nog andere manier daarin
nope daar kom je alleen weer in als je overnieuw begint. dat is de grootste rede dat ik over nieuw ben begonnen (bij die vorige game heb ik ook veel overgeslagen.
maar klas net dat iemand de guild wel was ingekomen door zich door het tralies te graven aan de zijkant
bij die moet je gewoon een heel erg goed iemand offeren(z'n merc) net voor de grens dat het ochtend wordt of precies om middernacht als het goed is
bij die quest waarbij ik 2 traders door darkwood moet leide kan ik 1 van de twee ook opofferen aan de tempel of skorm, maar hoe weet ik hier wanneer ik deze moet opofferen om die boog te krijgen?
Is het spel uitgespeeld als je jack of blades verslagen hebt. ik ben nl. ca na 13 uur spelen al uitgespeeld,wel erg kort he?
De quests zijn uitgespeeld er zijn nog een aantal dingen die je kan verzamelen o.a Hero dolls. Er zitten mischien nog secrets in hoewel ik er niet meer naar zoek.. Had je dit niet beter kunnen vragen in de speciale thread die hier over gaat. _0/
Kan niet als je hem verslagen hebt en de keuze gemaakt krijg je de credits.. Die moet je laten aflopen en dan kan je verder spelen
je krijgt intotaal iets van 500 evil points van en daar wordt je niet meteen evil van en als je al evil ben kan je ook gewoon mensen inhuren das veel makkelijker