Alles over Rareware's nieuwe 'Viva Piñata'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    vet spel :)

2. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Het idee van dit spel klinkt erg leuk maar ik had dat eerst ook met animal crossing en dat ging na een tijdje vreselijk vervelen. Voor degene die beide gespeeld hebben, is dit een zelfde soort iets of is er meer te beleven?

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat moet ik met een bijenkorf doen? De bijen zitten er wel op maar hoe haal ik de honing eruit?

4. Hooligan601

Hooligan601 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel heeft me totaal in positieve zin overrompeld! Ik vind dit soort alternatieve games vaak leuk bedacht maar het heeft HET vaak niet. Meestal wil de producent van de game vooral alternatief zijn en doen... gewoon iets nieuws doen... Deze game doet eigenlijk iets totaal gestoords maar het heeft wel 'het', ben niet weg te slaan van deze game.

Voor mij is dit de meest 'hooked' game op de 360 tot nu toe.\o/

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja, maar wel een lelijke. :)

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zit te twijfelen of ik deze game wel ga halen. Het lijkt me wel leuk, maar is hij mijn (Ik koop hem wss 2de hands voor 43,-) 43,- waard?

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    krijg hem waarschijnlijk dinsdag van smokey :thumbs:
    voor 42.50 en na reviews en reacties te hebben gelezen en gehoord lijkt het me die 42.50 dubbel en dwars waard :)

EDIT: zie net dat jij hem bij hem wou kopen :9 sorry maar je bent te laat

Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Okay bedankt :thumbs:

Ik ben met het spelen nog op een "probleempje" gestuit. Wat kan je doen tegen een Schurkie die je tuin "onderkotst" met zand? Maar het ergste vind ik toch wel Professor Pester. Ik maar slaan met mijn schep, maar die gast lacht me recht in mijn bek uit. Toen ik stopte met slaan pakte hij zijn stok en sloeg in 1 klap mijn Cinnamon Monkey dood ter waarde van 5000 chocolade munten :mad: Ik was de hele tijd bezig om een Cinnamon Monkey naar mijn tuin te lokken, eindelijk gelukt waar ik erg blij mee was. Maar Professor Pester gooide dus roet in het eten. Mijn Horstacio heeft ook al het loodje gelegd :'-(

9. mello.en.pino

mello.en.pino Heeft een PS3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vandaag ook Viva Pinata,gekocht bij de mediamarkt.
    Ik heb alleen zelf nog niet gespeeld want mijn vriendin wou spelen en ben uiteindelijk zelf niet meer aan spelen toe gekomen aangezien ze niet achter de xbox360 te slepen was:D.
    Wat ik allemaal gezien heb sprak me enorm aan,ik heb er veel zin in om morgen mijn eigen tuintje te maken als ze er tenminste niet weer achter wil.
    Ik heb de nederlandse versie maar alles was gewoon in het engels gelukkig,ook alle stemmen in het spel waren engels dus ik hoefde helemaal nix te veranderen:D

10. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    mijn spel zt afentoe tog ene hapering in en me spel is nog niet eens beschadigt zou dit ook kunne kome omdat ik live heb aanstaan?

11. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Supremacy : Zo'n Schurkie sla ik meestal 1x en dan loopt hij weg, je kan hem niet verwonden zo maar meestal verlaat hij wel weer de tuin dan. Tegen Pester weet ik ook nog niet. Pinata's die je al eens als bewoner hebt gehad kan je door Gretchen weer opnieuw laten vangen. Dus voor je aapje even naar Gretchen gaan en je hebt hem weer terug.

@ Captain Vimes : Heb zelf Animal Crossing gehad en was hier ook vrij snel op uitgekeken. Moet zeggen dat Viva Pinata een stuk langer leuk blijft, gewoonweg omdat er best veel te doen is. En om de zoveel tijd gebeuren er weer nieuwe dingen, zoals nieuwe Pinata's, grotere tuin, beter gereedschap, andere items enz. Denk dus dat Pinata je wel zal bevallen.

Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  12. Weet iemand toevalig hoe je kan zien hoeveel je tuin al waard is?

13. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    mijn spel zit afentoe tog een hapering in en me spel is nog niet beschadigt zou dit ook kunne kome omdat ik live heb aanstaan?
    of door mijn console zelf? soms heb ik er welles meer last van bijv cod 3 singeplayer of gears singeplayer enz..

14. bubu

bubu Guest

geen last van echt super vet spel,, maar zal ik deze houden of ruilen voor rainbow six...,

Ik heb nu btw zoon mgool in de tuin die all mun zieke pinata's kapot mept ! &$@#*&!@*(!@*( mgool dat het is ! :'-( :p hoe kan ik hem wegjage?

En die hulpjes, zorgen die er ook voor dat je pinatá's weer beter worden of zorgen ze alleen voor de bloemetjes.

Laatst bewerkt door een moderator: 3 dec 2006
  15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Als je het supervet vind zal ik hem niet ruilen :)

16. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    je moet wel elke keer als je pinata ziek word
    snel de dokter bellen
    anders komt die kl##tzak weer met zijn zwaard

17. Marcozzz

Marcozzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eey,

ik denk er dus ook sterk aan om Viva Pinata te gaan kopen. Zowel voor mezelf en voor m'n broertje. Maar nou vraag ik me af of die game easy genoeg te begrijpen is voor een kind dat verstandelijk rond de 6/7 jaar zit. Ik had al wel gehoord dat het Nederlands gesproken was en dat je het min of meer zelf zo moeilijk kan maken als je wilt, maar waar ligt die moeilijkheidsdrempel dan precies?

Als iemand me dit uit zou kunnen leggen, graag! :thumbs:

18. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed heb begrepen wordt het spel moeilijker naarmate je van level veranderd. Krijg je het bijvoorbeeld niet voor elkaar dat level omhoog te gaan blijf je een beetje op die moeilijkheid steken.
    ma goed heb geen viva dus misschien heb ik het wel helemaal fout :p

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb hem nu een uurtje, vind er nog weinig aan :p!

20. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij zit er al een krasje op deze vorm ) maar dan me de cd mee en ongeveer 2x zo graat als wat ik hier laat zien

of het is viezegeid

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina