1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alles over Rareware's nieuwe 'Viva Piñata'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Is er een mogelijkheid om in het begin veel geld met iets te verdienen?

Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jah, dat is wel zo, maar dat kost een fortuin ;) Weet je toevallig ook wat die zwerver alsmaar in je tuin komt doen. Ik moet hem iedere keer 5 keer slaan en dan gaat hij weer weg. Maar wat gebeurt er als je hem laat lopen?

3. TiNuSsssss

TiNuSsssss Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Mooie gamescore hehhe

4. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je eigenlijk aan geld komen? Moet dit online? Wie speelt viva pinata online?

5. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    moet je klimop planten die late opden duur bloemen valles en verkoop je voor 100 per stuk

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Je kan niet eens ECHT online spelen. Alleen spulletjes en pinata's kan je naar elkaar sturen als ik het goed begrepen heb

Dus iedereen is vrij om zijn Pinata's naar me op te sturen :D

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb nu een appelboom, dat vangt ook wel aardig :).

Maar hoe laat je pinata's van die liefdessnoepjes eten?

8. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vandaag een koe best lomp beest

9. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat nou met die kleuren van die beesten dan? Je kunt toch je eigen beesten een andere kleur laten krijgen? Maar dan moet je ze iets te eten geven ofzo, Ik snap er niks van :p.

10. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt de zwart wit kleuren?

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Iemand? Alleen wormpjes kunnen nu voortplanten bij mij!

12. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Hehehe, in afwachting op mijn VP (onderweg vanaf DVDCrave) blijft dit een ontzettend grappig topic om te lezen... :) :)

13. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je hebt bijvoorbeeld van die witte vlinders. Als je van die kikkers hebt dan moeten die een groene hebben gegeten van die vlinders. Maar hoe krijg ik nu van die groene? Ze zijn dus al wel mijn bewoners, maar het zijn allemaal witte.

14. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt nu waarshcijnlijk ook een Spearowmint in je tuin (die vogel). Plant eerst wat wormpjes voort, dan laat je beide spearowmints een wormpje opeten. Die kunnen dan ook de liefde bedrijven. druk op Y bij elke pinata om te zien wat hij nodig heeft voor een romatische dans, om bewonder te worden, en in de encyclopedie kan je zien wanneer ze een bezoekje zullen brengen. In de ecyclopedie staan alleen beesten die al een verschijning hebben gemaakt.

Geld verdienen kun je doen door bijvoorbeeld een klimop te plaatsen. als deze rijp is en uitgebarsten is kan je de bloemknopverkopen voor 100. hier komen ook 3 zaadjes uit, dus kun je die gratis opnieuw planten en er 300 voor vangen, hier komen 9 zaadjes uit en 900 voor vangen hier komen 27 uit en 2700 munten voor vangen hier komen 81 zaadjes uit, kan je 8100 voor vangen. Maar dan zit je tuin wel overvol en ben je erg lang bezig met het onkruid te wieden :p

Ik heb net de achievement van 100.000 munten.

Ik heb een orchidee geplaatst en gemest. toen die volgroeid was heb ik tikjes met mijn spade gegeven, kwamen er 4 zaadjes uit. die heb ik ook allemaal geplant. op den duur heb ik alles verkocht en weer nieuwe orchideeën geplaatst. ze zijn 1800 munten per stuk waard, dus ik was er al best snel.

Dit maakt niets uit. Hij zal niets doen, wat je ook kan doen is:

[niet lezen als je niet wil, dit moet je pas in de loop van het spel doen, niet op het begin, dan is het niet leuk meer denk ik]
    hem 1000 munten geven, dan opent hij zijn eigen winkel, met allemaal exclusieve dingen, bijvoorbeeld universeel mest, en de platina spadehandgreep, een spade om Dastardos weg te jagen, en een onuitputtende gieter die altijd voldoende geeft zodat je de planten niet meer hoeft te bewateren.

Sommige pinatas eten bepaalde zaadje, hierdoor kunnen ze een andere kleur krijgen, geen een toffly bijvoorbeeld een boterbloemzaadje en hij zal een creme kleur krijgen. of een schaap een waterleliezaadje eten, dan zal hij rose worden.

Dit is met elk spel toch? :{
    Als je een level niet kan halen zal je geen level omhoog gaan.

Ik denk dat het nog iets te ingewikkeld is voor een kind van 6/7. ik zou hem aanraden vanaf 10 jaar ongeveer.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand?

16. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand ook welleens een hapering gehad als er niet gesaved werd?

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja heb het wel eens in een filmpje gehad. Dacht dat de x360 vast liep maar na een freeze van 5 sec ging het gewoon verder.

18. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ow ok dan legt het niet aan me 360 of spel gelukig:) moet die zkr wat laden ofzo

en als ik gebouw onthulle doe heb ik het en als ik met een vogel ofzow zon worm aanval

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    VySio, harstikke bedankt. Ga nu wormpjes voortplanten. Me vriendin is er nu mee bezig :p. Ik had al op Y geklikt wat ze nodig hadden maar wis niet dat je er veel van moest hebben. We gaan het nu dan ff proberen!

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Me vriendin heeft net gelezen dat die klimop giftig is, dus zet er liever niet teveel in me tuintje.

En 1 zo' n beest moet klaproos eten om voor te kunnen planten, dus zet er 3 neer. Maar ze eten het niet :-S. Verder begint het me allemaal wat meer te boeien :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina