Je hebt nu waarshcijnlijk ook een Spearowmint in je tuin (die vogel). Plant eerst wat wormpjes voort, dan laat je beide spearowmints een wormpje opeten. Die kunnen dan ook de liefde bedrijven. druk op Y bij elke pinata om te zien wat hij nodig heeft voor een romatische dans, om bewonder te worden, en in de encyclopedie kan je zien wanneer ze een bezoekje zullen brengen. In de ecyclopedie staan alleen beesten die al een verschijning hebben gemaakt.
Geld verdienen kun je doen door bijvoorbeeld een klimop te plaatsen. als deze rijp is en uitgebarsten is kan je de bloemknopverkopen voor 100. hier komen ook 3 zaadjes uit, dus kun je die gratis opnieuw planten en er 300 voor vangen, hier komen 9 zaadjes uit en 900 voor vangen hier komen 27 uit en 2700 munten voor vangen hier komen 81 zaadjes uit, kan je 8100 voor vangen. Maar dan zit je tuin wel overvol en ben je erg lang bezig met het onkruid te wieden
Ik heb net de achievement van 100.000 munten.
Ik heb een orchidee geplaatst en gemest. toen die volgroeid was heb ik tikjes met mijn spade gegeven, kwamen er 4 zaadjes uit. die heb ik ook allemaal geplant. op den duur heb ik alles verkocht en weer nieuwe orchideeën geplaatst. ze zijn 1800 munten per stuk waard, dus ik was er al best snel.
Dit maakt niets uit. Hij zal niets doen, wat je ook kan doen is:
[niet lezen als je niet wil, dit moet je pas in de loop van het spel doen, niet op het begin, dan is het niet leuk meer denk ik]
hem 1000 munten geven, dan opent hij zijn eigen winkel, met allemaal exclusieve dingen, bijvoorbeeld universeel mest, en de platina spadehandgreep, een spade om Dastardos weg te jagen, en een onuitputtende gieter die altijd voldoende geeft zodat je de planten niet meer hoeft te bewateren.
Sommige pinatas eten bepaalde zaadje, hierdoor kunnen ze een andere kleur krijgen, geen een toffly bijvoorbeeld een boterbloemzaadje en hij zal een creme kleur krijgen. of een schaap een waterleliezaadje eten, dan zal hij rose worden.
Dit is met elk spel toch? :{
Als je een level niet kan halen zal je geen level omhoog gaan.
Ik denk dat het nog iets te ingewikkeld is voor een kind van 6/7. ik zou hem aanraden vanaf 10 jaar ongeveer.