Ik bedoelde dat voortplanten meer zodat je niet zonder komt te zitten, want als je moet wachten totdat een pinata weer binnenkomt ben je soms wel een u8ur verder
hhhm, zijn die vogels al wel van jouw? ze zijn nniet zwart-wit? of zijn ze bruin. Zoniet moet je even kijken naar de vereisten van een vogel (volgens mij hoefde je alleen maar een whirlm in de tuin te hebben).
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar wat je tegen die proffessor Pester kan doen. Ik had eindelijk zo'n pinata in mijn tuin, 10 tulpen opgegeten, wakeraar voor hem gekocht huisje voor hem gekocht. heeft hij eindelijk een hartje boven zijn hoofd komt proffesor pester er aan. Ik kan met mijn Dastardos schep helemaal niets doen, hij lacht je inderdaad recht in je gezicht uit. frustratie!
edit:
Ow je kan een zwaard kopen van Ivor. Daardoor komen Schurkies en Prof Pester niet meer binnen. sorry.
Ow btw: heb de vraag eerder gezien, ik snapte het ook neit helemaal, als je buzzlegum een madeliefje heeft gegeten is hij klaar om honing te produceren in de honing productie ofzo, als je een bijenhoed koopt (die bijenhouders ook altijd hebben) dan zal hij dit automatisch doen
Laatst bewerkt: 4 dec 2006