1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alles over Rareware's nieuwe 'Viva Piñata'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Bij het paren van profitamoles zijn er van die ballontjes in een andere vorm/opbouw maar als ik hier tegen kom ontploffen ze nog steeds :mad: is er een manier om deze te laten weggaan zonder zelf dood te gaan? :D

2. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    waterkerszaadje ofoziets, groen ding iig :9

3. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net Viva Piñata, meteen veel uurtjes gespeeld ! :)
    Ik ga misschien wel overnieuw beginnen, nu ik gewend ben aan de gameplay enz. Aan de andere kant misschien ook niet. In ieder geval, als ik overniwu ZOU beginnen, kan ik dan nog Piñatas naar een nieuwe garden transferren?

4. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Is het trouwens geen goed idee om een thread te maken om te ruilen in pinata's? :D:)

5. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja! Ga je gang man :)

6. Phreon

Phreon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat kan niet. Je kunt wel meteen Piñatas kopen, als ze al in je andere tuin zijn geweest.

7. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar die zijn weer zo duur :p

Nog iets anders dan hé, op een gegeven moment had ik de optie mijn Raisants e.d. te verkopen voor 1000/1002 per stuk, en een uur later nog maar voor 600 :mad: What's up with that?

8. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Misschien kan ik dan een Whirm ruilen voor iets anders8)

9. Phreon

Phreon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als mensen Piñatas willen ruilen, voeg me dan toe. Ik hoef alleen geen Whirms ;)

10. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de "klimop" in de Engelse versie? :p

11. Phreon

Phreon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat Poison Ivy.

12. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Als het echt Poison Ivy is moet je wel oppassen want dit is giftig voor je pinata's *) ik zou voor peper gaan (chilli) net snel even gedaan en nu al 4000 binnen :D

13. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    ik word gek van deze game.
    ik begin hem steeds minder leuk te vinden in tegenstelling tot de meesten.
    ik zit nu op lvl 21 en kom niet vooruit.
    het vechten heb ik wel wat onder controle maar krijg weinig nieuwe pinatas in mn tuin.
    heb ik es een keer zo,n eend dan komt er nooit een tweede bij.
    altijd dat gezeur dat ik geen ruimte meer heb, sloop ik haast alles wat er nog staat is het nog niet goed.
    het ligt natuurlijk allemaal aan mijzelf maar in de basis doe ik wat verkeerd.
    ik kan het haast allemaal niet bijbenen wat elke pinata allemaal moet doen.
    ik weet het ff niet meer en laat de game eerst ff rusten.
    als iemand mij wat tips kan geven hoe ik een goede basis kan neerleggen en van daaruit verder kan zou ik zeer blij zijn

14. stephanoss

stephanoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon rustig eerst 4 soorten pinatas, de eerste 4...

die helemaal romance,

vervolgens de eerste 4 zaadjes goed bemesten...

dan de huisjes weghalen..
    vervolgens weer 4 pina.... etc etc

lvl 46 :D

15. Phreon

Phreon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, als een klimop inderdaad poison ivy is, dan is ie volgens mij niet giftig. Heb nog geen Piñatas gehad die er ziek van zijn geworden en heb er al redelijk wat laten groeien.

16. dannyff

dannyff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben ook wel zeer geinteresseerd in de "review" van deze game, moet nog wel effe wachten tot kerst want dan ligt ie onder de boom (samen met Gears of War) 8)

17. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jupss...
    Ik probeer de game ook ergens tweedehands vandaan te halen. Maar veel wordt hij nog niet verkocht.
    Waarschijnlijk omdat hij erg leuk is :9 !

Echter spelen veel vrienden hem nog niet in mijn vriendenlijst...

18. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Diazull : Als je een tuin begint kan je je het beste concentreren op 1 a 2 soorten. De whirlm komt sowieso als eerste en daarna de sparrowmint. Ga gewoon met die 2 pinata's aan de slag, bouw ze een huis en laat ze paren totdat ze ieder 5 kids hebben. Dan de pinata's verkopen en een nieuwe soort lokken. Zo ben ik de game gaan spelen de 2de keer. Met planten doe je in principe hetzelfde. Als je zo te werk gaat dan is je tuin nooit te vol, aangezien de overbodige pinata's worden verkocht, en je leveled vanzelf lekker op.

19. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is dus wel de Poison Ivy. Ik wist dat klimop Ivy was, maar ik wist niet zeker of het de Poison Ivy was :p Magoed. Die groeit inderdaad heel snel als je hem niet in toom houd. Ik wacht gewoon effe totdat er nog zo'n 3 staan en er zo'n 15 bollen en 5-10 heads op de grond liggen, en dan verkoop ik de helft van de bollen en alle heads. Rinse, repeat.

Heeft me al heel wat cash binnen gebracht $_$ Oh en trouwens, als je een nieuwe garden start, houd je je level, je beste shovel, je cash, etc. Alles behalve de Piñatas en bomen e.d.

20. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, handige tips (heb zelf ook last dat ik nog geen idee heb wat ik aan het doen ben soms... ;)

Vraagje:
    - Als je bijv. de eerste 2 pinata's 5x laat romancen, daarna verkoop je ze zeg je... Verkoop je ze dan allemaal, of hou je er een paar? En wat doe je met hun huis?

- Planten: maar wat doe je dan als je voor een bepaalde pinata soort bepaalde planten nodig hebt? Plant je die dan puur om de soort te lokken, en haal je daarna de plant/boom weer weg?

Oftewel: tips zijn welkom :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina