1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alles over Rareware's nieuwe 'Viva Piñata'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - Ik zeg verkoop ze allemaal. Natuurlijk ben ik ik, maar om er een paar te houden heeft niet echt zin. Je moet ze wel "vervangend" verkopen, dus zorg dat je altijd een nieuwe species hebt om de oude te vervangen. Bijv je hebt 5 Whirlm en 5 Sparrowdingetjes. Als er dan een nieuwe species komt (bijv Lickatoads ofzo), zorg ik dat ik eerst minstens 3 Lickatoads heb voordat ik m'n Whirlms verkoop. Ik verkoop dan gewoon alle Whirlms + hun huisje.

- Als je ze nodig hebt om te LOKKEN, dan ja. Planten voor het lokken en zodra je ze hebt wegdoen. Als je ze nodig hebt om ze te houden.. voor bijv romancen e.d... Dan zou ik ze niet verkopen :p Spreekt voor zich denk ik.

Verder zou ik alles gewoon oorderlijk indelen. Ergens een tuintje, ik heb 2 delen verdeeld door een hek, etc. Alles is heel netjes ingedeeld. Ik merk dat ik veel minder chaotisch speel als m'n eerste garden - M'n beestjes vechten ook niet, want alle species die niet met elkaar overweg kunnen gaan gewoon in de andere sectie ! :)

2. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Thx, zal het eens gaan testen :b:

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik vind het gekloot bij dit spel wel leuk :) ik kan hier wel uren achter zitten zonder ook maar 1 nieuwe piñata te hebben gelokken maar dat boeit ook niet.

dit is gewoon een pract spel en zoooooooo verslavend :D

4. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    precies hetzelfde ben nu lvl 24 ofzo, en k vind het alleen al lachen om gewoon een beetje te kloten met mijn beestjes, heb nu ook apen in mijn tuin :lol: en die moeten een Fez op hun kop 8)

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ben lvl 17 ofzo :) en wil ook apen in mijn tuin *kwijl kwijl*
    apen zijn leuk *)

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Yep, net als Abu van Alladdin. Die apen vind ik tot nu toe de leukste Pinata's van het spel

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wie wilt mij geld schenken? 8)

8. stephanoss

stephanoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb een irritante fout gevonden,

leeuwekje staat er niet in bij de zaadjes,

echter zonnebloempit staat er 2 x in;)

de onderste ( de paarse) is een leeuwenbekje,

lvl 53 :D

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    koop klimop (in 't engels = poison ivy ofzo) en verkoop de heletijd de bloemknoppen en plant de zaadjes. Na een tijdje heb je dan genoeg geld :)

IK heb nu ook een vraag: ik heb screens gezien net en toen zag ik dat elke Piñata soort "gevangen" zat tussen die hekjes, dit is waarschijnlijk om ruzie te voorkomen maar worden die beestjes dan niet ongelukkig??

10. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg ineens in beeld "romantiek afgeslast" weet niet of het een woord is maar ik ken het in ieder geval niet :9 Zal wel een klein foutje in de game zijn.

Maar heerlijk spelletje, als die kleine gasten aan het spelen heb je echt zoiets van mag ik ook ff 8)

11. stephanoss

stephanoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    romantiek afgelast dan kunnen ze het huis niet in

zwaar relax spel,...

moet nu nog een poppetje of 10 helemaal fokken en dan uitgespeeld,

12. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    of je hebt teveel dieren rondlopen, had ik ook 8)

13. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Neh, valt wel mee, als je iig wel een groot stuk om...eeeh hekt ofzo 8)

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    oke bedankt:)

15. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet als je ze genoeg ruimte geeft, nee.

Edit Hoe kom ik aan een Bottle of Medicine? >__>
    Edit Edit Honey en dan Gold Tinker. Lama. Vraag #2: Waarom eet mijn kikker geen Green Flutterscutch? >__> Ik klik op hem, en dan op de Flutterscutch (van, "eten kreng!") maar hij steekt alleen maar z'n tong uit.

Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  16. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand? :)
    En nog vraagje
    Wanner en waar kan ik dat zwaard krijgen tegen Dastardos en wilde pinata's ? *)

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    die laatste vraag vraag ik me ook af :9 heb wel een raar ding op me spade gekocht maar dat werkt niet

18. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij kun je de anti-dastardos dingen kopen in de winkel van Willy de handelaar en met betrekking op de molletjes, dat zijn monstertjes die slapen. Daar moet je doorheensluipen. Als je er doorheen rent, dan worden ze wakker en dan ben je de pineut. :) Dus héél voorzichtig lopen!

19. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik word hier nu echt gek. Het is nu al mijn tweede tuin die ik niet meer kan spelen. Hij laat mijn tuin wel maar loopt na het laden meteen vast. =( Heeft iemand hier enig idee wat ik hier tegen moet doen of heeft iemand hier ook last van gehad en hoe is dat weer goed gekomen? Ik baal hier echt van heb zo veel geld in die tuinen gestoken en dat is nu dus allemaal weg..:'-( Kan iemand me helpen?

20. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Hey ik heb 2 raisants en 2 shellybeans die ik al een x geromanced heb maar als ik ze nu van die romance snoepjes geef krijgen ze geen hartjes meer?
    hoe kan dit en wat moet ik doen om ze weer te kunnen laten romancen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina