1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alles over Rareware's nieuwe 'Viva Piñata'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is helemaal nieuw voor me qua landinstellingen op de xbox360 ! Gaan alle games dan automatisch over op NL gesproken als je die instelling op NL zet ? en waar precies in je Settings kan je je Xbox op NL zetten ?

2. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat krijgen we nou ? die website dvdcrave accepteert niet eens AMERICAN EXPRESS ! Dan kan ik dus ook de game niet bestellen helaas !

Accepted: Mastercard, VISA and Bankcard (Credit)
    Not Accepted: Diner, American Express, Solo and Switch Cards

3. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nee, niet alle games alleen Vina pinata kent deze gimmick. Je wijzigt het ergens bij je systeeminstellingen.

American express is naar mijn mening wel de ranzigste CC die je krijgen kan. Relatief duur, weinig en steeds minder plekken in Nederland waar je ermee betalen kan. Neem een standaard CC bij je bank, zou ik zeggen.

Helpt je in dit geval natuurlijk niet. Mocht je interesse hebben, kan ik de game eventueel wel bestellen en laat ik hem bij je thuis afleveren. Uiteraard is dit wel een uitzondering en wil ik dan wel het geld van jou overgeschreven krijgen ;).

Mocht je interesse hebben, stuur me even een pm (op mijn forumnaam klikkken en de rest wijst zich vanzelf).

4. jordib666

jordib666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind viva pinata zelf wel een grappig spel. ik ben 15 jaar en ik vind dit wel eens een keer wat anders dan sommige andere spellen. ik vind dat hier geen leeftijd aan vastgebonden is en dat ht voor elke leeftijd kan zijn, alleen je moet er wel van houden.

5. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Jaapkrull : Als je dochter al 9 is dan begrijpt ze de game wel denk ik. Dochtertje van goede vriend van me is ook rond die leeftijd en kan er goed mee overweg. Misschien dat je haar in het begin een beetje wegwijs moet maken of af en toe een beetje helpen en dan komt het wel goed. Over te vaak afgaan hoef je je geen zorgen te maken, aangezien je niet kunt afgaan in deze game, wel je Pinata's maar die kan je altijd terug krijgen. Denk zelf dat deze game op het moment toch wel DE game is voor kids ( en volwassenen vermaken zich er ook uitstekend mee, dus je dochter helpen is in dit geval ook leuk voor jezelf ) .

EDIT : En mocht je Kameo nog niet hebben, dan is deze ook wel aan te raden voor je dochter. Zeker nu de game nog maar 30 euro kost.

Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  6. mars15

mars15 Guest

Hij is binnen, ga hem vandaag eens spelen

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb ook gelezen, ik dacht in het Viva Pinãta boekje, dat als het te moeilijk voor uw dochter wordt, je de family settings van de xbox 360 kunt inschakelen en zo samen aan de tuin tegelijk kunt helpen werken.

Mij lukt het wel. Hij at een appel, maar er gebeurde niets. :eek:

Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2006
  8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    dat ben ik nog vergeten te doen, ga 't vanmiddag proberen.

ik heb nu een mallowolf:D en een fourheads en een pigxie en een buzzenge :9
    ik wil die eaglair :mad:

9. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb steeds meer pinatas als bewoner, maar er komt er steeds maar één van... Zal wel geduld moeten hebben :)

10. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    of je laat de jager haar werk doen voor je:9

11. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik de Family settings in zou schakelen kan ik meehelpen met die game ? Op wat voor manier meewerken dan ? hoe kan ik dat doen dan ? met een 2e controller ofzo???

Laatst bewerkt: 14 dec 2006
  12. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een leuke picture heb je staan bij je naam, is dat een kindje van je ? Hoe kan ik mijn kinderen als Pic zetten ( handtekening in dit forum ) ? Zoals je ziet is het me al gelukt !

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Met een 2e controller ja, lees even het boekje. ;)

14. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het niet doen met de appel maar met het zaadje van de appelboom |:- :9

15. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nog niet gekocht....twijfel nog steeds een beetje.....maar bedankt voor je info, met een 2e controller kan ik helpen dus....dan weet ik ff voldoende...

16. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik de rufians uit de tuin houden? :confused:

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    door captain ...... te kopen bij ivor bargain voor 11000 chocomunten.

18. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Captains's Cutlass ;)

19. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ..Vanaf level 30 ;)

Edit lama.

20. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn nieuwe buroblad achtergrond @work, mooi met mspaint gemaakt :thumbs: ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina