1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alles over Rareware's nieuwe 'Viva Piñata'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  2. BaRT BeST

BaRT BeST Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    wat is het nederlandse woord voor a bonnet accessory :p

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    heb een hele nasty bug.. mn pretztail staat buiten mijn tuin en komt niet meer naar binnen,, hij blijft ook in kleur maar kan niks met em..

en voor de badgesicle, heb je 2 nocturnal residents nodig, maar 2 verschillende of gewoon 2 bijvoorbeel 2 fudgehogs.

door dat pretztail gedoe heb ik een nieuwe tuin gemaakt
    maar hoe krijg ik mn sherbat in mn andere tuin??

4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    die sherbat doe je met de mail naar je eigen account toesturen en dan in die nieuwe tuin openen. En die badgesicle doe gewoon maar 2 fudgehogs :) en BART BEST leg eens uit waar dat dan wordt gezegd :)

5. BaRT BeST

BaRT BeST Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    en wat is dan een bonnet accessory, is wat makkelijker dan die Gooba telkens rond sturen ;)

6. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tuin vol : niet meer mogen bouwen ?

Ik krijg het bericht UW TUIN IS TE VOL, U MAG NIET MEER BOUWEN als ik nog wat paar hekken wil plaatsen om mijn tuin, en het gekke is dat mijn tuin nog LANG niet vol is gebouwd, er is ruimte zat ! Hoe komt dat ? mag ik mijn tuin niet helemaal met hekken beschermen aan de buitenkant ? Kan iemand me svp verder helpen met dit probleem ?

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat is gewoon een beperking van het spel. Er zit overal een limiet aan zoals aantal Pinata, bomen etc. Je kan dus niet je tuin helemaal volbouwen

8. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te denken of ik deze game wil gaan aanschaffen, maar schrik wel van deze "feature". Is het erg belemmerend voor de gameplay, deze item limiet?

9. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou betekenen dat ik nu al gebouwen weg moet halen uit mijn tuin ?? ik heb er pas 4 gebouwen ( en bijbehorende pinata's) in staan, is dat nou zo veel ???? In mijn 1e tuin had ik er ook al 4 in staan en toen kon ik bijbouwen wat ik wilde.....nu in mijn 2e tuin die VEEL GROTER is mag ik zelfs minder bouwen ? heel vreemd ! Misschien moet ik dan niet mijn hele tuin met HEKKEN omsluiten ? zou het daardoor komen dan ??? Maar als ik geen hekken gebruik komen er constant pinata stelers aan....moet ik op een andere manier hekken gebruiken ??? Is er misschien ergens een Viva Pinata FORUM met tips hierover ???

Laatst bewerkt: 23 dec 2006
  10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Misschien dat het door de hekken komt. Je mag maar een bepaald aantal items in je tuin hebben. Ik weet alleen dat er maar 12 bomen in je tuin mogen staan. Qua huizen kan je er zeker wel meer dan 4 hebben. Ik heb het spel niet meer, maar volgens mij had ik iets van 8 tot 10 huizen voor mijn Pinata's. En als je nieuwe Pinata's of gebouwen neer wilt zetten, moet je idd pinata's en andere gebouwen verkopen. En het lijkt me ook niet zo handig om heel je tuin af te sluiten met hekken. Andere pinata's moeten ook nog naar binnen kunnen en ook de bouwer en de dokter. Als je level hoog genoeg is, kan je items kopen zodat er geen "slechte" pinata's meer in je tuin kunnen komen. Tot die tijd zijn slechte pinata's haast niet te voorkomen. Je moet gewoon alert reageren zodat ze geen pinata's ziek maken of kapot maken. Professor Pester had ook mijn Cinnamon monkey naar het hiernamaals gestuurd. Voor tips kan iemand anders je denk wel helpen. Ik heb het spel maar een paar dagen gespeeld, dus een echte kenner ben ik ook niet

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Voor af en toe is het denk niet zo belemmerend, maar ik denk wel dat het een irritatiepunt is als je veel uur steekt in 1 tuin. Daarom maken mensen denk meerdere tuinen, zodat ze toch alle pinata's kunnen verzamelen. Alleen zijn ze dan verspreid over meerdere tuinen. Maar persoonlijk vond ik het ook wel irri als je steeds dingen weg moet halen zodat je weer iets nieuws neer kunt zetten

12. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is staat in mijn settings Nederland
    alleen mijn dashbord is helemaal engels......

is de game dan nog steeds nederlands of engels

13. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Nederlands.

Een vraagje. Hoe creeër je in vredesnaam een pixie? wil hem namelijk laten opeten door een zure mallowolf.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    laat een special home bouwen door die bouwgast dat is een pixie huis en dan een swanana met een rashberry kruisen (romantische dans doen)

15. Menace

Menace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje over bomen en struiken...

Klopt het dat b.v. een boom nadat hij 20 fruit gemaakt heeft ophoudt met produceren? (zodat verkopen en een nieuwe planten het enige is wat er op zit?)

16. BaRT BeST

BaRT BeST Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    geloof het niet hoor..

17. Menace

Menace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze produceren iig (bijna) niks meer....

18. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Heeft iemand een lijst met hoe twintig verschillende variant pinata's te maken zodat ik de achievement kan krijgen.

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    kijk op www.pinataisland.info en dan op species klikken dan kan je op een soort klikken en in het bruine gedeelte van de tekst staan varianten en hoe je ze moet maken ;)

20. the_vinman

the_vinman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina