1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alles over Rareware's nieuwe 'Viva Piñata'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ja, ik zit op level 21 momenteel. Hoe lang kan het duren want ik heb toch vrij regelmatig de game opgestart gisterenavond (zat zeker 2 uur tussen).

    Mijn vriendin staat gewoon in mijn vriendenlijst van mijn Xbox 360 alleen verschijnt haar naam niet in de game als ik haar iets wil sturen :confused:.
     
  2. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Eerste keer dat ik zo'n kist kreeg, was ik ongeveer een half uurtje tot een uurtje aan het spelen ( wel blijven spelen dus en niet de game even aanzetten en dan weer gelijk uit ) . Kan ook zijn dat je de melding dat er een kist is gemist hebt. Zou eens naar het postkantoor gaan en dan kijken of hij er niet al is, normaal staat er dan rechtsboven dat je een kist hebt om uit te pakken, geloof met " X " . Van je vriendin zou ik dan ook niet weten, als ik iemand uit mijn vriendenlijst iets wil sturen dan staat diegene er gewoon tussen, ook mijn vriendin die op dezelfde 360 speelt staat er bij mij gewoon tussen.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  3. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Is deze game ze 54,99 euro waard?
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik zou zeggen lees de review en beslis voor jezelf of je Viva Pinata 55 euro waard vindt.
    Het is vrij lastig voor een ander om je daar concreet antwoordt op te geven. Ik zelf ben van mening dat ie dat meer dan waard is, maar goed dat hoeft dan niet automatisch te betekenen dat dat voor jou ook geldt.
    Als dit soort spellen je aanspreken dan zal je je zeker vermaken met deze titel, kwa potentiele speelduur stelt ie in ieder geval niet teleur.
    Alleen is die speelduur meer nog dan bij andere (verhaal gedreven) titels afhankelijk van de speler zelf.
     
  5. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Wanneer word je tuin weer uitgebreid? ben nou al een tijdje in mijn "eenmalig uitgebreide tuin" bezig en hij word krapjes.
     
  6. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Welk level heb je..???

    Ik geloof dat de tuin upgrades op level 11 en 21 zitten.
     
  7. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    ben volgens mij nou level 18, nog even het een en ander kruisbestuiven vanavond en dan gaan we weer schoffelen :)
     
  8. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nu net level 108 geworden8)
     
  9. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb gisteren van 18 uur s'avonds tot 2:30 s'nachts zitten spelen :emo: en helaas niets gehad.

    Helaas is dit ook niet het geval.

    Ik heb gisteren verschillende dingen tevergeefs geprobeerd, maar ik blijf mijn vriendin maar niet zien. We spelen alle 2 op dezelfde 360, ik op de harde schijf en zij op een memory unit en ze heeft nu 1 maand gratis Xbox Live Gold. Ik snap er helemaal niets van :'-(.
     
  10. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Errr......:x

    Speel je allebei onder dezelfde account...of ieder onder die van zichzelf (denk het laatste...maar vraag het toch)...??

    Is daarbij je vriendin wel toegevoegd aan je friendslist...???

    Ook de vraag waarom dat je niet allebei je accounts gewoon op de HD zet...misschien herkent daarom het spel je account van je vriendin niet daar deze op de MU staat.

    Wat ik doe met mijn vriendin is dat we beide onder mijn account spelen en allebei een andere tuin hebben aangemaakt onder Viva.

    Als ik dan een dier naar haar wil sturen of andersom, sturen we dit gewoon naar mijn account en word de kist in de andere tuin geopend.

    Namen voor versturen naar jezelf staan meestal als laatste op de Viva friendslist.

    Als je de kist verstuurd moet je deze direct ontvangen ipv. een uur naderhand....er zit geen vertraging op posten van kisten.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Echt ziek, tot hoever kan je gaan :9. Ik zat gisteren rustig te kijken bij me friends en stond daar een DRC Chorus tussen met lvl 108 8) Hoelang ben je daar al mee bezig?
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    We hebben alle 2 ons eigen account.

    Jup, en ik heb haar ook een preferred player gemaakt.

    Noem mij een n00b, maar ik wist niet dat je meerdere accounts op 1 HD kon hebben. Is het makkelijk een heel profiel in 1 keer te kopieren van MU naar HD? Mijn vriendin ziet in haar spel zichzelf en mij wel in de lijst staan, maar ik zie dus alleen mijzelf. Het zou dus kunnen dat het te maken heeft met de MU.

    Mijn vriendin wil zelf al die achievements halen :).

    Bedankt voor de hulp so far! Ik ben denk ik een stuk wijzer geworden.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  13. Leoni

    Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    23
    Ja graag, bij dit spel kan ik ze tenminste allemaal halen \o/
     
  14. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan heel makkelijk dat account moven (let op....je kan een account NIET kopieren) naar de HD.
    Ga naar je MU en selecteer je account van je vriendin...geloof dat je dan via de "y" knop opties kunt bekijken of selecteren om je account te moven naar de HD.

    Heb btw. zelf 5 accounts op mijn HD staan die elkaar niet in de weg liggen... ;)

    Succes...:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  15. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu alle prijzen en dergelijke, dus 108 is nu het maximum. Straks als er downloads komen zal dat weer gaan stijgen. Maar ik weet niet als je level omhoog gaat als je een Wild Card Pinata krijgt. Is kans van 1:1000000 dat je die krijgt8)
     
  16. Menace

    Menace Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb inmiddels wel wat vaker wat gehoord over die Wild Card Pinata's.... maar wat zijn dit nu eigenlijk?
     
  17. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
  18. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Een Wild Card pinata is een zeldzame pinata die je krijgt bij een normale romantische dans. Dit is geen ander soort pinata. Het enige wat anders is, is bijvoorbeeld zijn staart. Deze pinatas zijn 10 keer zoveel waard als de normale versie.

    Hier zijn wat plaatjes van Wild Card pinatas.

    Fourheads

    [​IMG]

    Fudgehog

    [​IMG]

    Horstacio

    [​IMG]

    Moozipan

    [​IMG]

    Mousemallow

    [​IMG]

    Whirlm

    [​IMG]
     
  19. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0

    Je pics doen het niet ;) Edit: Minder :mad:
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  20. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Jawel hoor, ligt aan jou.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina