1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alles over Rareware's nieuwe 'Viva Piñata'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Presentatie 2006

    Ik ben vandaag (24-10-2006) naar de presentatie geweest van het nieuwe spel van RARE: Viva Piñata.
    Samen met Mirik gingen we naar het Microsoft gebouw waar ze al op ons zaten te wachten. Daar hebben we aan een tafeltje nog in een Xbox boek gelezen en een chookomeletje gedronken.

    [​IMG]

    Naar een klein half uurtje mochten we de ruimte in waar de presentatie werd gehouden. Een redelijk klein kamertje, maar tja.
    Wat me gelijk opviel is dat de game echt enorm vrolijk en kleurrijk is (wat best wel tof is als je alleen maar schiet en zaagt in games)

    We werden uitvoerig geïnformeerd over de game en zagen ook wat gave dingen. Zoals het "paren" van de Piñata's en het bouwen van objecten. Zo wordt een object gebouwd door ene Willy. En het paren gaat door een paring dans. Dan kan het gebeuren dat je een baby'tje krijgt. Deze kan je dan een "tag" geven. Zo kan je altijd zien wie bij wie hoort.

    [​IMG]
    v.l.n.r. artist, animatrice en producer

    Daarna gingen we naar een wat hoger level. Hier heb je al veel meer ruimte en kan je ook meer dingen bouwen. Hier konden we bijvoorbeeld zien hoe twee Piñata's tegen elkaar vochten. Toen het gevecht over was werd de verliezer ziek. In deze game gaan je Piñata's niet dood maar worden ziek of verschijnen gewoon weer. Als er een Piñata ziek is kan je de dokter bellen. Die komt dan op z'n fietsje je beestje helpen. Je kan zelfs als je dat wil je Piñata een brilletje geven of een cool kapsel. Wat ook een leuke optie is is dat je dingen zoals bloemen en Piñata's ook kunt versturen naar vrienden op Xbox Live. Je vraagt dan een houte box een en dan kan je daar al je dingen in doen die je aan die gene wilt geven.
    De game draait dus in het bijzonder om je Piñata's goed te onderhouden en leuke dingen voor ze te bouwen.

    Na de Presentatie mochten we nog wat vragen stellen. Als laatst heb ik nog even gevraagd of ik het spel zelf nog mocht spelen. En ja hoor dat mocht. Ik wist echt niet wat ik moest doen en de besturing snapte ik ook niet. Maar de vrouw die alles vertelde over de game vertelde mij dat er een goede tutorial in zat waar je alles kon testen en uitvinden.

    [​IMG]


    Ik heb een geweldige dag gehad en wil Mirik bedanken dat hij dit kon regelen.

    Groeten, Frank (Karf)
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  2. jeroen13

    jeroen13 Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    klinkt leuk, bedankt, ik weet bijna zeker nu dat ik het spel ga kopen!
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Leuk stukje om te lezen. Toch meer duidelijkheid gekregen over de game, ik had me nog niet verdiept in deze game. Mijn interactive demo op Marketplace was vanmiddag ook niet helemaal binnen (90%) dus ik ben benieuwd straks. Het idee van spullen versturen via Live is wel grappig gedaan...

    Iig, moeten jullie vaker doen Mirik. PGR4? :eek:
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Cool stukje hoor Karf! Was leuk! Jij wilde natuurlijk persé weer op de foto met die Rare hunney. :+

    I will try!

    PGR4 horen we volgend jaar pas meer van, verwacht ik. Zeker nog geen speelbaar of presentaties tot het einde van 2007, for sure.
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Jammer van alleen een interactief filmpje, hoopte stiekem op een demo
     
  6. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    of course :);)
    In de demonstratie video die nu op de marketplace staat zie je ook nog wat leuke dingen die je kan doen. Ik ga deze game zeker kopen. En benieuwd naar m'n goodies :)
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit zijn dus, artist, animatrice en producer in de foto.
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Zon dagje uit om zon game tezien lijkt mij wel leuk ^^ Maar dan wel Fable 2 of Halo3 :D Maar dat zijn de games die iedereen dan wel wil zien!! Maar gewoon een andere game lijkt mij wel vet! ^^ En die game lijkt mij best wel geinig :p Ik hoopte idd ook stiekem op een demo!! En hoop nog dat die komt voor de release van de game!! *Duimt!*
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Na het zien van de interactieve demo ben ik ook erg benieuwd geraakt naar deze game. Ben toch wel benieuwd hoe de game precies in elkaar steekt en waar de gameplay nu echt om draait. Ja, dit wordt een game om in de gaten te houden :)
     
  10. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Haha, Ikarf kon er op xboxlive niet over ophouden dat ie viva pinata had gespeeld en dat je spulletjes in een boxje kan opsturen. Tis dat ie een Viva Pinata fanboy is :p
     
  11. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha die siemon :p
    En jij met je film :p

    Ik heb trouwens een cool filmpje gevonden op Xboxyde waar de eerste 20 min. worden besproken.
    Erg cool voor de mensen die het nog niet gezien hebben en nog steeds geen idee hebben waar de game nou precies om draait.
    Hier is hij te zien
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  12. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Rare heeft trouwens z'n site helemaal vernieuwt en ziet er echt stuken mooier uit dan de vorige.
     
  13. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    leuke gameplay als je het filmpje zo bekijkt nog iets meer dan 1 maand kennen we er zelf mee aan de slag
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Het viel me al op dat ik opeens geen karf is online popups kreeg @ xbl :9 Normaal echt dik vaak :+
     
  15. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een filmpje gemaakt waar het spel Gears Of War het opneemt tegen Viva Piñata.

    Je kan hem HIER zien
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  16. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk filmpje :). Vooral bij dat schieten!
     
  17. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel jammer dat Viva Pinata over twee weken al in america te koop is :mad:

    Misschien moeten ze voor NL nog de tekst en Vocie over aan passen. Want het spel kan je in 19 talen spelen.

    Hier nog de achievments
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik zie dat je overal maar 20 punten voor krijgt, dit vind ik ook het leukst. Meer spellen moeten dit doen.
     
  19. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker veel secret achievements :)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    wat is dit nu eigenlijk voor een game?

    Multiplayer, of Singleplayer :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina