Ik las de laatste 7 posts en dacht eerst ook dat Kobold fout zat met de opmerking richting Bloody... Maar vervolgens las ik eens beter (over dat ontuchtpleger gedoe) en toen dacht ik: *stom*... Ontuchtpleger = mierenneuker... Tja, ben een beetje een rund I guess.... Maar heb wel moeten lachen om mezelf
pc: te vaak nieuwe dingen, koop je net iets nieuws en dan is het al weer veroudert gba: leuk voor onder weg maar te duur voor wat het echt waard is ps2: daar zitten gewoon geen spellen voor mij bij cube: het is dat ik een xbox heb en nu geen geld xbox: ja tis gewoon de beste console voor mij
Leer het nou eens Kobold heeft bijna altijd gelijk behalve als die met mij in discussie gaat maar dan nog wil die zijn ongelijk niet toegeven
AAAARRRGGHHH de GC is allang van zijn kiddy titel af!! Hij is helemaal niet meer zo kiddy! Dit bewijst alleen dat je een meeloper ben ("zegt iedereen"). Maar goed; GC; Kleine console met een lekker in de handliggende controller. Heeft ook echt wel vette spellen die 'm van zijn kiddy look verwijderen, bv. Eternal Darkness, Die hard, Resident Evil etc. etc. En Nintendo heeft Zelda...Secret Wapon... PS2; sorry hoor, maar ehh :r :r :r Hij natuurlijk wel vette spellen; Devil may cry, FFX, en ehh, ehh, ehh]:- Xbox; Misschien groot, maar dat is toch juist goed? The bigger the better right? Anyway, de controller ligt lekker in de hand, misschien voor de kleintjes wat te groot maar okey. Ook vette spellen op dit moment, maar met Xbox Live begint Xbox zeg maar weer over en komen er NOG MEEEEEERRR vette spellen. Wacht maar tot over 2 jaar, dan staat die XBox pas ECHT bovenaan.
PC: MMORPG en andere online games, hangt bij mij aan een vette 100Mb internet verbinding samen met een GF3. MMORPG's en online games zijn er nu eigenlijk alleen op de PC en ik speel gewoon graag met anderen. Graphics roellen natuurlijk, Quincunx 1280x1024 op 19" is gewoon verdomd mooi beeld. GBA: Eindelijk??? Eens 10? jaar geleden had ik een SEGA GameGear, dat was pas een gaaf apparaat, grootste lol mee gehad en had dezelfde kwaliteit als dit speeltje. Die GBA is er voor mij veel te laat, dat accepteer ik echt niet meer, mijn pda draait trouwens ook gavere spellen. Xbox: GAAF, mijn PC kan geen DD5.1 genereren, wat de xbox wel kan, ook de besturing middels een controller met feedback is gaver en mijn 28" tv is toch groter dan mijn 19" monitor. De graphics zijn ook veel beter dan ik had verwacht, vooral MotoGP is erg mooi, daar kan ik gewoon geen individuele beeldpunten onderscheiden. Ook de spellen die ik heb aangeschaft zijn eigenlijk altijd veel leuker dan verwacht en HALO is gewoon mijn gaafste game sinds Half-Life en dat heeft geen een ander platform nu te bieden. GC: KIDDY, wees nou eerlijk, speelgoed controllertje, standaardkleur is paars, klein dingetje speciaal voor mensjes met een klein kamertje, Zelda nu met nog meer tekenfilm stijl (lijkt wel disney) en nog steeds die kinderachtige Mario (die gast is echt al WAY teveel uitgemolken). Ze hebben nu wel 2 spelletjes om te doen alsof het niet zo is, maar iedereen weet dat het waar is. Dit is trouwens ook de kracht van de Cube want hierdoor hebben ze een andere doelgroep dan de Xbox en PS2 (staat trouwens ook in hun eigen marktbenadering dat zij zich voornamelijk richten op de groep 14-19). PS2: OUTDATED, ik ben echt zo iemand die de nieuwste van de nieuwste spullen moet hebben en daar doet PS2 echt allang niet meer mee, al vanaf het moment dat de PS2 werd gereleased was de PC ze eigenlijk al mijlen voorbij. Een paar leuke titels, maar veel ervan zijn opgeblazen er zijn maar heel weinig echte aaa titels.
Pc:het beste,want hij aanpasbaar Xboxpreekt voor zich GC:magere spellen,behalve Sonic en Bloody Roar PS2:kut Alleen FF10 maakt het goed. Verder is het een klote ding
Re: Re: Alles tegen elkaar ik vind de gamecube toch nog behoorlijk kiddy als je hem vergelijkt met de xbox en ps2
Ja en wtf is er verkeerd aan kiddy?? Er zitten trouwens genoeg games tussen die dat niet zijn, maar ja maakt dat maar wijs aan al die botte koppen!!
PC: je kunt hem elke dag beter maken zeg maar je koopt een geforce 4 de volgende maand ligt er een geforce 5 in de winkel maar het zijn goeie dingen om online meej te spelen GBA: het is een leuk ding voor in de auto maar als je thuis zit doe je toch meestal meer met je PS2 Xbox Cube of PC Xbox: het is een gaaf ding k zelf heb een XBOX CUBE en PS2 maar de xbox dat is nu een goei ding en later stelt het niks meer voor maar voor mij blijft het een goeie console NGC: de NGCvid i een goei computer maar sommige spellen zijn kiddy en i heb hem eigenlijk voor 3 spellen gekocht momenteel dan dat is: Bounty hunter en Clone wars en ssbm maar er komen nog wel betere spellen op uit zoals resident evil die is hartstikke mooi en zo maar er zullen wel leuke spellen op uit komen PS2: oude computer toen ik hem ging halen vond ik het een gave computer nou nog steeds maar ik bedoel MGS2 zit nu al op next generation spellen en als je dan bounty hunter ziet die is hartstikke mooi en die zit nog nie op next generation spellen dus ik vind het een best wel goeie console alleen oud en een vriendje van mij wou er een kopen hij vroeg aan mij zou ik er een kopen ik zo da moet je zelf weten maar je krijgter wel spijt van als je geen NGC of een xbox kiest klaar