1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alone in the Dark 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wooffa, 4 mei 2006.

1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wazig, alles wat ik over deze game lees en heb gezien ziet er super uit... en dan toch die lage cijfers :confused: . Toch maar ff afwachten op een demo (als die nog komt).

2. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hem denet gekocht, het eerste level was wel een vernieuwing en zag er leuk uit, totdat je aan de muur kwam te hangen, zag je allemaal rare strepen en balken uit de muur komen, zag er niet uit, maar ik vergaf het.. De besturing/camera begon toch wel vervelend te werken.. Ik weet niet wat het was, het werkte gewoon niet goed mee. Het vechten is ook niet echt leuk uitgewerkt, je slaat een beetje en ze gaan steeds op dezelfde manier achterover. Ook is het schieten verrot en is de AI slecht (soms staan ze gewoon tegen over je stil te wachten 5 seconden en dan vallen ze aan) De game viel me dus zo erg tegen dat toen ik ergens met een auto was, ik de game maar uit gedaan heb, en heb hem zojuist omgewisseld voor Top Spin 3 :)

Mijn tip is, deze game is leuk als je van het genre houd, het is een super goed idee, het is alleen niet zo goed uitgewerkt, waardoor het niet goed werkt, en dat is jammer. Misschien dat ik hem nog een keer haal voor 15 euro, maar vond het de 60 euro jammer genoeg niet waard.

3. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is dus eigenlijk gewoon nog niet af...

4. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Een 8 op Insidegamer :

Pluspunten:
    + Spannend, mede door de zeer sterke muziek
    + Tof verhaal
    + Veel mogelijkheden
    + Afwisselend

Minpunten:
    - Besturing laat soms te wensen over
    - Mede daardoor worden veel mogelijkheden nauwelijks benut
    - Hier en daar buggy en matig afgewerkt

5. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Hmm ik begin nu te twijfelen of ik hem niet gewoon moet annuleren....

6. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lawl, alsof een 8 niet goed is, wat een stelletje zeurpieten

maar damn, ik kom niet meer verder -_-' zit nu bij een boss battle maar weet niet wat ik er moet doen

7. Slender

Slender Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het spel in ieder geval halen bij een winkel waar je het mag omruilen als het je niet bevalt (Bart Smit bijvoorbeeld). Zelf vind ik het een leuk spel en kan ik wel door de negatieve punten heen kijken maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat er veel mensen zijn die het echt verschrikkelijk vinden.

8. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik vraag mij af tot hoe ver ik deze 8 serieus moet nemen als ik overal zevens, zesjes of in sommige gevallen zelfs een drie zie staan. Ik denk dat ik mijn bestelling gewoon laat staan, ik heb de Limited Edition besteld en die wil ik eigenlijk toch wel hebben.

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe serieus is een 3 als je overal 7 - 8 ziet. :{

10. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Touché :+

11. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Spoiler over een level

Level 2 vind ik echt gruwelijk mooi in het rijden met die auto door een stad die verwoest gaat worden. Ik moet ook echt zeggen dat de muziek ook echt meesterlijk is hoor

12. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is inderdaad meesterlijk :D

heb overigens bijna alle Secret Achievements...zal je 1 hint geven, ze zijn zo'n beetje allemaal Story based, dus daar hoef je geen zorgen om te maken

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kon het gisteravond toch niet laten, en om een uurtje of half 12 met het licht uit (8)) toch maar ff de eerste episode gespeeld. Ziet er prachtig uit, sfeer zit er goed in, al moet ik zeggen dat ik nog niet heel erg geschrokken ben, maar dat zal ongetwijfeld goedkomen.

De controls zijn anders dan bij andere adventure games, waar je normaal de camera helemaal om je character heen kan draaien kan je hier alleen maar links en rechts om je heen kijken. Dit heeft tot gevolg dat je de camera niet kunt gebruiken als hulp bij het lopen, wat je 'normaal' wel kan. Het voegt realisme toe, je hebt geen ogen in je achterhoofd, maar is wel even wennen. First Person werkt wel 'normaal', en dat kan je bijna altijd inzetten.

14. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zo te lezen hier op het forum zijn er al 2 mensen die dit spel spelen =( ... ik denk dat ik na het lezen van een aantal reviews kan zeggen dat we toch echt met een grote tegenvaller (flop) van het jaar te maken hebben...jammer ik had veel van dit spel verwacht.

15. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Nou flop van het jaar is ook weer sterk overdreven, het is een aardig spel maar niet ontzettend goed. Er zitten wel leuke vernieuwende aspecten in, het idee is er maar de uitwerking is niet briljant.

16. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Heb op het moment genoeg te spelen. Dus ik wacht gewoon even af totdat hij word afgeprijst. Opzich lijkt het mij wel spannend.

17. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik vind de game totaal geen flop maar ja das mijn mening. Ik ben nu inmiddels bij Chapter4 en ik vind het nog altijd erg vermakelijk. De bekende besturingsproblemen (gisteravond een stuk van een level wel 20x over moeten doen 8)) heb ik ook wel maar ja, gewoon doorploeteren en je leert het wel onder de knie te krijgen. Voor mij krijgt het spel zeker weten een 8. Las in een review dat het autorijden ook erg klote zou zijn maar daar heb ik nou juist geen enkel probleem mee en dat je chapters kunt skippen was me nooit in me opgekomen om dat uberhaupt te gaan doen

Laatst bewerkt: 20 jun 2008
  18. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet van de game houden, als je ziet dat de game cijfers krijgt als een 5 maar ook een 8. En de meeste zijn toch echt enthousiast maar lopen te zeiken over de controls

19. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Laatst bewerkt: 20 jun 2008
  20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je niet doorsturen naar mij? Wil hem wel overkopen....

Deel Deze Pagina