Ik zou de demo spelen. Vind je die leuk en de gameplay ok, dan zul je je hier goed mee vermaken. Zelf vond ik hem 10x niks. Laatst ook wat van de PS3 versie gezien en ook die zou ik niet willen spelen. Als je met de gameplay kan leven, heb je een leuke game, kun je er niet mee leven, heb je een frustrerende flutgame. Vandaar dat je af en toe ook uiteenlopende cijfers tegenkomt.
klopt het, dat de alone in the dark voor de xbox op play.com AITD 5 is? 7E voor deze game is toch niet slecht
yes i know, vroeg me af of dat wel de juiste aitd is. Ik had namelijk op alone in the dark 5 gezocht en toen vond ie niks, maar toen vond ik handmatig wel die. vandaaaar
Gisteren voor 6 euro gehaald bij Gamemania (2e hands) en ik moet zeggen, hij valt me niet eens zo tegen. Op een paar ergernissen na vind ik de game best vermakelijk, en dat voor 6 euro, can't go wrong. Maar ik zit nu wel flink vast ergens want ik heb geen kogels voor mijn gun meer en ik moet iets van een gek beest want aan het plafond hangt zien te raken. Althans, daar lijkt het op want ik kan de ladder niet op, die houd dat beest tegen. Wat ik zo raar vind is dat ik de hele tijd van die doosjes tegenkom die op de grond liggen maar ik kan ze niet oppakken. Hij blijft zeggen dat de linkerkant van mij jas te vol is...ook wanneer ie praktisch leeg is!!!!!! En het zou me niet verbazen als die doosjes juist ammo is voor de gun....doh!!!
Ik had em voor me verjaardag.. dus ik dacht laatst.. dan moet ik em wel een keer spelen na een paar maanden. Op een paar dingetjes na (zoals die jas), heb ik me best vermaakt met deze game. Je moet heel gierig doen.. en kogels met olie gieten werkt het beste naar mijn idee..
Ik ga even met de hond weg, veel te mooi weer om alleen maar binnen te zitten stinken, haha. Maar daarna zal ik AITD eens aangooien, hopelijk dat ik er nu wel uitkom, anders is het denk ik tijd om een guide kort erbij te pakken.