[gt]29842[/gt] Nieuwe trailer \o/ (hoor die muziek ) Ik kan niet wachten op deze game, lekker nachten doorhalen (met het licht uit), schrikken van elk geluid om je heen, en als je dan eindelijk gaat slapen nog even twijfelen of je je nachtlampje wel uit durft te zetten Overigens: de releasedate zou oorspronkelijk in februari/maart van dit jaar zijn, en na geruchten dat het pas september zou worden heeft Atari gemeld dat hij in mei gaat verschijnen. Dus als de startposter dat ff kan veranderen...
Al brengen ze Halo 4, GoW 2 en Bioshock 2 uit in mei, ga ik eerst Alone in the Dark spelen, en dan vis ik de rest wel uit de budgetbak
Valt ook niet veel aan te snappen. Er gebeuren gare dingen in Central Park en jij als 80 jaar oude man ziet er nog hetzelfde uit als toen je 20/30 jaar was. Je speelt namelijk als dezelfde persoon als in (ik dacht) deel 1, maar bent totaal niet veranderd terwijl de game zich tientallen jaren later afspeelt.
Nieuws: Demo van Alone in the Dark in de planning Dinsdag 22 januari 2008 - Eerder deze dag kon je hier al een nieuwe trailer zien van Alone in the Dark: Near Death Investigation. Deze survival horror game is de laatste tijd meerdere malen in het nieuws geweest vanwege de geruchten omtrent de release datum. Inmiddels is door Atari bevestigd dat we de game pas in mei van dit jaar mogen verwelkomen. Gelukkig is er ook goed nieuws te melden rondom de vijfde game uit de Alone in the Dark franchise. Nour Polloni, producer bij Eden games, heeft namelijk in een interview laten weten dat er een demo van Alone in the Dark: Near Death Investigation zal verschijnen voor de launch van de game. Daarnaast liet hij zich uit over de mogelijke downloadable content. Het verhaal van de game zou zich hier namelijk perfect voor lenen! Quote:
Zo zeg.. dat ziet en speelt heel bijzonder! Een hedendaagse Mcguyver in een horror setting lijkt het zo wel Deze game is weer in achting gestegen.
Nieuws: Meer details van Alone in the Dark LE Vorige week konden we als eerste onthullen dat Alone in the Dark een Limited Edition krijgt, vandaag weten we ook hoe deze eruit ziet en wat deze bevat. De gelimiteerde versie verschijnt tegelijkertijd met de normale release voor een prijs van 79,99 Euro. Voor deze prijs krijg je het volgende: - Soundtrack CD - Een kaart van Central Park - Een bonus DVD met 'behind the scenes' materiaal - Een 15 centimeter groot action figure van Edward Carnby De box ziet er straks als volgt uit:
pfff.. Waarom niet een optie dat je alleen de cut scenes krijg te zien. Hoef je de game helemaal niet meer te spelen
Ach er zijn toch mensen die graag een spelletje mogen spelen, maar niet zo goed zijn. Als je daarnaast ook nog geneigd bent een game aan de kant te leggen als het niet lukt is dat toch zonde van je geld en van de game....... (als je de hint nog niet begreep: ik heb 't dus over mezelf ). Daar komt bij dat het slechts een OPTIE is. Mijn steun krijgen ze