1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alone in the Dark 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wooffa, 4 mei 2006.

1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Aah ok bedankt!

2. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Goed nieuws, maar de rest van het interview is een beetje jammer..

Nog niet zeker of er DLC komt, en waarschijnlijk steeds minder van dit soort single player games :mad:. Nou is dat ook logisch gezien andere genres veel populairder zijn, maar toch is het jammer; ik speel liever één goede single player adventure dan 10 goede fps's. Maarja misschien verkoopt AitD opeens onverwacht goed en blazen ze het genre nieuw leven in!

*duimt!

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  5. JawedJust

JawedJust Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heeft alleen de PU deze game gereviewed, en nog geen enkele andere (buitenlandse) site?

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vroeg het ook al op het forum van de PU, maar daar werd mijn vraag vakkundig genegeerd... De andere reviews zullen in de loop van volgende week wel binnendruppelen denk ik.

7. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    wat gaf de PU?

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  9. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Sinds het 6 je wat mariokart voor de SNES van de PU kreeg neem ik dit blad al niet meer serieus. En das dus eigenlijk al een vrij lange tijd....

10. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Een 7,4 voor alone in the dark vind ik erg laag :eek: ik verwacht erg veel van deze game, en hoop dus ook echt dat ze het zwaar mis hebben.. lijkt me wel, want PU zuigt best ballen :)

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De review staat trouwens sinds 2 dagen op powerweb.nl
    http://www.pu.nl/artikel.jsp?rubriek=423273&id=2468897

PU zit er idd wel vaker naast, maar toch is het in NL het beste multiplatform blad vind ik. Het zou trouwens ook niet gezond zijn als iedereen overal dezelfde mening over heeft ;) Maar goed dat is een andere discussie ^^

12. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kwam hier nou ook een demo van uit? Dacht wel zoiets gehoord te hebben.

14. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, hij zou een week voor de release uit komen, dat was dus 13 juni. Hou dus maar gewoon marketplace in de gaten \o/

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien zijn het recensenten of mensen die gij gamestores werken. Kan me er niet heel druk om maken :) Als zoiets bij Halo 3 of GTA IV zou gebeuren zou de wereld op z'n kop staan 8)

16. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk zijn het gewoon mensen die de game illegaal hebben verkregen. Dat heb je altijd.

Ik wacht iig nog even op de demo voordat ik de game ga kopen. In de PU zeggen ze dat de besturing een beetje stroef werkt en dat zou ik toch jammer vinden want de game lijkt me echt cool.

17. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de game komt vrijdag uit en zit nu toch wel te twijfelen of ik hem wel of niet zou gaan kopen...weet namelijk niet wat ik ervan vind en de demo is nog niet uit -_-

18. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon eerst nog even wat reviews afwachten of tot de demo wachten. Dan heb je teminste een goede indruk van wat je kan verwachten.

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan natuurlijk niet zeggen wat je moet doen, maar ik denk dat deze game zijn geld zeker waard gaat worden. Als je nog niet zeker bent kun je zoals cfreak zegt denk ik het beste op recensies en ervaringen van mensen die hem wel meteen halen wachten. Als het goed is komt de demo ook een dezer dagen, dat zal ook wel een goede indruk geven :)

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, een hoop sites hebben al een reviewcopy gekregen. Zou jij toch moeten weten. :+

Review van de PU vond ik trouwens vrij zwak. Eerst wordt de game helemaal opgehemeld en vervolgens is het enige minpunt de besturing. Vind het een vrij incomplete review die veel dingen onduidelijk laat. Een 7.4 met als enige minpunt de moeilijke besturing waarbij het wat langer duurt eraan gewend te raken (en ook enigszins de camera dan) vind ik nogal raar.

Deel Deze Pagina