1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alone in the Dark 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wooffa, 4 mei 2006.

1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.356
    @Hybridtheory85: ik had ook al zulke dingen gelezen ja dus begin ook beetje te twijfelen is er al bekend of de demo uberhaupt nog uitkomt?

2. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die problemen helemaal niet tegengekomen

3. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Zeker weten dat het geen geesten waren? Tis tenslotte een horror game! ;):+

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  5. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol

maar zijn er al meer mensen die hem hebben gekocht??

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gepre-orderd ja, en hij is vanochtend op de bus gegaan :)

Ben je het eens met de recensie van de PU so far?

7. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nope, ze hadden een paar dingen gelijk over, maar zoals zij liepen te zeiken over de camera en de besturing, daar klopte niks van. Camera is inderdaad soms vervelend, maar je leert ermee omgaan, evenals de besturing. Besturing is gewoon even aan wennen, ikzelf heb er namelijk helemaal geen problemen mee. Ook vind ik het cijfer te laag, zou het zelf eerder een 8.5 of 9 geven

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok mooi *) Kan niet wachten!

Ik denk dat dit echt een beetje een sleeper-hit gaat worden. Hij wordt erg goed, daar ben ik van overtuigd, maar mensen gaan hem links laten liggen. Ook omdat het genre langzamerhand aan het uitsterven is ben ik bang. Helaas, want het is een erg mooi genre vind ik zelf!

9. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Vandaag me limited edition opgehaald bij Bart Smit. Het leuke is, Bedrag : 50 euro !!!!!\o/\o/\o/

Ze ging de normale versie scannen en die scande 50 euro aan dus dat stond helemaal niet goed in de computer. Ik en een maat van me hadden de game gereserveerd en de actie was namelijk dat degene die de limited edtion reserveerde het spel meekreeg met de prijs van de normale editie

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je maakt ook echt een foto van je bon :+ Laat zien die LE! :9

11. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mazzelaar!

12. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Bij deze het plaatje van de Limited Edition

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nice! Baal er nou toch van dat ik de gewone versie heb, ook al zou de special edition bij mij na een keer bekeken te hebben stof staan te happen :+

14. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nu, vind de besturing tot nu toe smack en over de camera maar niet te praten, ik wacht nog even af.

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    De mensen die hem hebben;)

Is hij fullprice waardig? Of maar een andere game halen?

16. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klik

Is deze film gebaseerd op 1 van de delen, zal dan wel geen toeval zijn zo vlakbij de release

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, die film is en tig jaar oud, en dramatisch slecht, net of RTL weet dat dit spel uit komt.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    maar wel losjes gebaseerd op de games (niet 1 game in het bijzonder )

Uwe Boll in topvorm :+

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Voor de mensen die nog twijfelen, lees eff (nou ja, eff) de review van Eurogamer. Drie pagina's lang, de reviewer begint ontzettend enthousiast en blijft dat ook over bepaalde punten uit het spel. Helaas zakt AitD hard door het ijs op andere vlakken. Vooral de besturing blijkt erg onhandig te zijn (en dat is volgens mij nog zacht uitgedrukt). De review eindigt met de volgende tekst:

"Yet in spite of all this, Alone in the Dark is ultimately likeable, even lovable. If you go back and read those opening paragraphs again, there's a game there that every gamer would want. Inventive, flexible, considered. It's stunning to look at it in places, too, and it's capable of classic gaming moments: quieter than the Would You Kindlies and This Was A Triumphs, but just as special. And in Edward Carnby's practical survivor, Eden has a tool players will enjoy sharpening. The problem is that every time you get excited about Alone in the Dark, it shuts you down. At times it's akin to Atari's Boiling Point: Road To Hell of three years ago; throw any score on the ten-point scale and it will stick to something, but there's so much friction on the lower end that it's often impossible to pull away and remember when you brushed past genius. You want to love it, but it just keeps letting you down, and in the end that's the impression that sticks to the wall and stays there."

Jammer genoeg een 7/10; heb het spel nog niet gespeeld, maar het lijkt me persoonlijk een eerlijke review als ik het zo lees.

Laatst bewerkt: 18 jun 2008
  20. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeker fullprice waardig!

Deel Deze Pagina