Yo gasten van c3l. Oxariz heeft aangegeven aan mij contactpersoon te zijn en daar ben ik afspraken mee aan het maken. Ga dus niet allemaal zeuren om die match. Vraag hem maar naar de afspraken.
Wij hebben eOs en GOC gecontact maar als het ons dan een dag niet uitkomt kan het ook niet aangepast worden, dan kan opeens die match niet gespeeld worden ja weblijven ons niet aanpassen
2de ronde: A1 vs B2 HLH vs etW D1 vs C2 iT vs dg B1 vs A2 GOC vs c3l (wordt er geregeld, dacht ik) C1 vs D2 ic3 vs eOs II (het komt wel goed, ic3 kan heel goed clanwars regelen) Hoe zit het met de bovenstaande clans ? We hebben nog maar een week de tijd , als er een vertraging komt, moeten we gewoon nog een week extra tijd geven anders loopt het uit de hand. Als iemand problemen hebt met de afspraken voor clanwars, laat het me weten, ik zorg voor jullie heeeeeel graag voor. Mijn gamertag is nog steeds : S9 I Scorpion
de clans die op de 2de plaats geindigt zijn, mogen in de 2de ronde beslissen wie er als eerste mag hosten
Ok, ja want wanneer anders?? Want woensdag gaat het toernooi door met de halve finale! Maar wij kunnen zeker weten vanavond, maar oxariz kan GOC ook vanavond?
GOC vs c3l host canals 0-5 offhost tyro station 1-5 host fuel depot 0-5 0-3 voor c3l in maps GOC goed gespeeld jullie hebben nog veel te leren op jullie pas dus succes(ik hoop dat jullie zeker wat geleerd hebben van deze match) succes en netjes gespeeld