Jullie hebben van ons verloren met 3-0 en de rest was een free win? Ohja, en jullie hebben van GOC gewonnen. Komop, als jullie dit een prestatie noemen moeten jullie je schamen. Iedere clan kon op jullie plek komen met een beedje geluk. (dat geld trouwens voor iedereen die meedeed) Ik bedoel hoeveel Free Wins zijn er al gegeven.
Weet iemand touvalig wie Jeroen is? Email is /Mod op verzoek van eigenaar het adres verwijderd ~Arjan Ik kreeg een msg over MSN: Waarna hij me snel geblokeerd heeft. Dus weet iemand wat zijn GT is en waarom ik opeens word uitgescholden. ik had het maar hier ge-Post omdatiemand het hier omdat vast wel weet.
Op de tijd die we hadden afgesproken moesten we tegen tD spelen voor een plek bij de laatste 4 in het consolegaming tournament.. Dit wist ik niet, maar de leader zei dat dit absoluut voorging... Dus om grofweg een plek bij de laatste 4 van europa te komen, of een poulewedstrijdje spelen voor een klein toernooitje op een nederlandse internetsite... Dus lightnezz wat zou jij doen?? En trouwens vind je het serieus een prestatie om hier de halve finale te halen??
Natuurlijk is het geen prestatie, dat weten wij zelf ook wel. Moeilijk hè, iets onderscheiden tussen sarcasme/ironie en keiharde realiteit?
Whaha, jah jullie hebben gelijk. Het lijkt wel heel sarcastisch als er wordt gezegt : "een hele prestatie voor een beginnende clan'' waar dan op gereageerd wordt: "jah ik had ook niet verwacht dat we bij de laatste 4 zouden komen". Het sarcasme druipt ervan af jongens!
Hij legt duidelijk de nadruk op Hij zegt niet verwacht te hebben bij de laatste 4 te zitten. Kon hij weten dat er zoveel free wins kwamen. Nee dus
Zullen bij het toernooi houden, en niet een oordeel vellen of een opmerking al dan niet sarcastisch is? Komend weekend heb ik het wat druk. Dus we moeten nog ff kijken wnnr het voor iedereen het beste uitkomt eOs 2. Welke datum "prefereren" jullie?
Euhm...legolass is een clanhoppertje dus heeft silver nu 3 leden, ik had gehoord dat hij naar NF1 ging!
http://www.worldcybergames.com/poll/selection2008.asp iedereen stemmen op games voor volgende WCG.. stem wel op COD4 en halo3!! EDIT: hoe kunnen we nou een chille halve finale spelen als ze nog maar 3 hebben in zilver