omdat hij er niet mee verder gaat en ik wil GoW gewoon weer levend krijgen, want niemand anders zorgt voor toernooien, en verder commentaar achterwegen laten aub
daar was ik dus al mee bezig, ik heb nu kira bereikt maar ze reageren niet, als ze niet voor maandag reageren dan regel ik wel een andere clan.
tnx nano ic3 het was idd mijn idee maar in me vakantie werd het overgenomen door alpha reflex(poules en alles had ie al bijna af) dustoen had k er geen zin meer in> vandaar
denk eraan dat beide teams moeten zeggen wanneer ze spelen trouwens als iemand nog mee wil doen aan het toernooi geef je dan op, dan vervangen we kira door jullie behalve als hun eerder reageren. dan kunnen we tenminste beginnen
Oke, maar waarschijnlijk kan ons 2e team ook mee doen aoD seriousz pG BabyKing Guardian of Row DS Daredevil
hey mensen... de gamertag van de leider van c3l klopt niet... dit moeten QuechuA c3l en oXaRiZ c3l zijn... we kregen het te horen van een van onze tegenstanders... (heb toevallig msn) als iemand zo vriendelijk wil zijn om dit te veranderen dan zou dat heel handig zijn, thnx XoTiC c3l
zal het meteen aanpassen. van silent guard jullie zijn nu invallers voor als ik voor woensdag geen contactpersonen heb van KIRA of Ff en nano het is makkelijker om de eerste post te hebben voor de regels en de pouls anders moest er steed een nieuwe komen.
Zoiets heet de beginpost Maar ik had het over je laatse post " je weet wel die achter elkaar stonden"
ik moet nog contactpersonenen hebben van KIRA en van Ff, kira krijg ik binnekort te horen en Ff die moeten het nog zeggen. als ik ze vandaag nog krijg kunnen we woensdag al beginnnen
DTT heeft nog maar net verloren van ons. Het was echt een spannende match. Score: 5-0, 5-1, 5-1 na de 1ste map gingen we maar wat kloten, het was echt niet de moeite waard. Hoop dat de rest wat meer tegenstand bied. Edit: Weet iemand de voledige naam van DTT ?
Terecht gewonnen, wel erg dom hoe jullie deden.. Wat meer loyaliteit was leuker geweest, iedereen z'n eigen manier..
Cybermaxxx, kunnen jullie vanavond voor het toernooi? Graag ff een bericht op xbox live naar xB I Silence