mischien een oplossing, gewoon opnieuw spelen precies volgens de regels maps 5 rounds 5 time 5 minutes bleed out time 20 sec friendly fire on om alle onheil te voorkomen doen we eerste ronde draw maken, zodat je kunt kijken of alle settings wel goed staan. en of er geen lagg is
Jongen die loser uit jullie clan iT Enforcer.. Loopt de hele tijd tegen mij te janken! En what the hell ik ken hem niet eens. Dan jij nog eens " c3l dikke foking noob clan de tag is vet slap" beter houd je voortaan je muil dicht kleintje
ik vind het op zich wel goed, maar we doen het juist opnieuw omdat we het 4vs4 moeten spelen volgens HLH
Hadden we dit niet op het Annex tournooi kunnen uitpraten, of lukt het je alleen op een Forum. Als we met je in een game zitten leaven jullie ookal. Komop hé. Kunnen we het niet op XBL uitpraten zonder dat jij leaft?
iT vind alles goed natuurlijk, want als hun het niet goed vinden liggen ze eruit! Dus ze moeten wat kiezen! Of HLH zegt: Nee, wij hebben gewoon gewonnen
Ach ik ga hier niet eens meer tijd insteken in deze discussie, dit tournooi is toch al zo dood als maar kan zijn. alle tournooien van deathling halen de finale niet omdat zijn team wordt uitgeschakelt of als hij geen zin meer heeft was bij zijn andere tournooi ook.
Nou nee, We hebben geen zin in de disscussie met Deadling maar willen we de match tegen jullie spelen voor de 1st plaats
ik dacht eraan om het in enschede uit te praten, maar had niet zoveel zin in een discussie en op live hebbe jullie ook nog helemaal geen chat of bericht of invite gestuurd