Wij sturen jullie wel een message wanneer we kunnen. ff informeren wanneer mijn andere teammaten kunnen. sowieso in de avond rond half negen, negen uur. Ik dacht dat het toernooi pas Zaterdag begon dus ik heb nog niet echt rondgevraagd.
Maar niet vanavond want ik moet even mijn team in de orde krijgen. En ook, mijn neef logeert vanavond bij me...gewoon voor de lol gamen. Misschien kunnen we beter later deze week beginnen met onze clanwar. Zo hebben we even alle tijd om te oefenen.
2. S9 (S9 I Darknezz/S9 I FlashGamer) Je kunt beter een berichtje sturen naar de bovenstaande personen...er moet toch ooit gebeuren
Even een vraag: kunnen we nu wel op de gedownloade maps spelen? Aangezien ze nu toch gratis verkrijgbaar zijn ga ik er wel vanuit dat iedereen die een beetje serieus GoW de maps hebben.
nee de nieuwe maps mogen dit toernoooi niet gespeeld worden het is best of 5 geworden en er is geen hoofdprijs of ik moet nog sponsors vinden
Je mag in AL. Je leest het goed alle motto's !!! zetten dat je gewonnen heb. Natuurlijk kan je ook kiezen om iedereen een msg te sturen.
Ik weet dat dat op pagina 1 staat. Snap eigenlijk niet waarom op de nieuwe maps niet mag worden gespeeld? Iedereen heeft ze nu toch? Zie het probleem niet echt
vanavond tegen xB wordt gewoon dikke fun match van onze kant af bij ons begint gears nu ook een beetje op te raken we gaan wel voor winst
Gears op te raken?? Ik hoop ook dat het vanavond door kan gaan maar moet ff afwachten wie er online zijn er of er genoeg online zijn. Maar ik hoop dat het door kan gaan, en anders moet we een tijdje wachten