zerosan ik probeer al 2 avonden met je te chatte om af te spreke voor die match?? en cybermaxx van jou hoor ik ook niks
oke, denk dat FoD niet meer meedoet, als er nog een clan is die mee wil doen, je kan je mischien net inschrijven en meedoen. voor vrijdag anders heeft die poule gewoon een wins van FoD
Zullen we even in het weekeinde snel een clan regelen ? Eergisteren was het niet goed gelopen tussen mijn members. Daar weet Microz wel ervan maar ik wil het goed maken in het weekeinde. Ik hoor het nog wel van je. BTW, stuur me een invite als je team er klaar voor is.
Ja wij leven nog. ff een update, ons team is iets verandert. weg: Darkrikku Erbij: G o D I Element Solemn Shadow vanavond waarschijnlijk tegen Ic3.
Match tegen eOs is niet doorgegaan. We hebben een half uur gewacht en toen moesten ze aan de 2de map gaan beginnen. Ze waren namelijk met een andere match bezig
HLH Vs. C3l Canals 5-1 ClockTower 5-4 Mauselium 5-0 laatste map gingen ze opeens weg bij 4-0 en 1 bleef nog over om de laatste ronde te spelen
Als ze niet komen 1-0 voor GOC? We niet eens gespeeld dus welke stand bedoel je? Ze hebben volgende week ook geen tijd hoorde ik maar dat weet ik niet zeker.
je hebt de tijd tot woensdag trouwens DTT is eruit, en FoD ook, dus ik denk dat jullie gewoon de win krijgen
ja heb gisteren een half uur van mijn kostbare tijd als pro-gamer verspilt door op een clan genaamt eos te wachten die vervolgens niet kwamen opdagen omdat ze met een "belangrijke match" bezig waren..
Ok, de win lijkt me het beste anders komt er geen vaart in het toernooi! Dus xHLHx en c3l zijn door na de knock-out systeem