gewoon doorlaten, je hebt toch niks voor niks een toernooi opgezet, dat had je al moeten eerder nadenken. live toernooi is veel makkelijker dan LAN toernooi organiseren.
@ Oxaris of hoe je hier ook heet Ik vind het ook wel slap als jij eerst het toernooi organiseert en dan snel ff de verantwoording bij iemand anders legt, en dan vervolgens ook nog zeggen dat het van hem slap is om het toernooi niet door te laten gaan De verantwoording ligt dus eigenlijk bij jouw!
OMG hij nam het toch van me over in de vakantie enz.. zonder dat k het wist, ineens waaren de poules en alles al klaar zonder dat k t wist, dus moet hij er toch lkkr mee doorgaan
Alpha Live Toernooi: Poule's onder voorbehoud PouleFase Poule A 1. DTT 2. xhlhx 3. Total Chaos 4. c3l Poule B 1. Army of Darkness UK 2. Army of Darkness 3. KIRA 4. eOs Poule C 1. Faces of Death 2. Sector 9 3. Alpha 4. Destiny Gaming Poule D 1. AoP 2. eOs II 3. Amry of Darkness B 4. KIRA Kwartfinale: E - Winnaar Poule A - 2e Poule D F - Winnaar Poule B - 2e Poule A G - Winnaar Poule C - 2e Poule B H - Winnaar Poule D - 2e Poule C Halve Finale: I - Winnaar Wedstrijd E - Winnaar Wedstrijd G J - Winnaar Wedstrijd F - Winnaar Wedstrijd H 3e plaats: K - Verliezer Wedstrijd I - Verliezer Wedstrijd J Finale: L - Winnaar Wedstrijd I - Winnaar Wedstrijd J Maar wie gaat de clan Alpha vervangen ? Hoor graag dan kan ik verder met de poule's neerzetten. Ik zou het graag volgende week beginnenn, mee eens ?
Jammer.. Iedereen verwachte dat dit toernooi niets zou worden, het was aan jullie om het tegendeel te bewijzen en extra hard je best te doen. Maar zo te zien is er alsnog weinig van terecht gekomen, jammer.
Het meest domme vind ik nogaltijd dat je een toernooi opzette en omdat iedereen negatief was,liet je het iemand anders opknappen vervolgens maakt 3kings een complimentje en jij staat vooraan om het aan te nemen beetje appart. Overigens dat ik negatief was heeft helemaal niks te maken met jou doorzettingsvermogen ik zou het juist als een xtra stimulans zien om het toch nog op poten te zetten Gewoon jammer dat de ene na de andere leiding probeert te nemen en het uiteindelijk niks word............
Poule A 1. DTT 2. xhlhx 3. Total Chaos 4. c3l Poule B 1. Army of Darkness UK 2. Army of Darkness 3. KIRA 4. eOs Poule C 1. Faces of Death 2. Sector 9 3. Alpha 4. Destiny Gaming Poule D 1. AoP 2. eOs II 3. Amry of Darkness B 4. KIRA Dit lijst is up to date.