Poule A 1. DTT 2. xhlhx 3. Xtreme Beyond 4. c3l Poule B 1. GOC 2. NF1 Gold 3. KIRA 4. eOs Poule C 1. Faces of Death 2. Sector 9 3. GoD 4. vrije plek ( wie wilt het overnemen? ) Poule D 1. AoP 2. eOs II 3. Jokerzz AtO 4. NG Blue Laat het maar beginnnen, jullie kunnen beter zelf contact opnemen met je tegenstanders. Regels The best of 3, execution, no friendly fire en 5 rounds. En laat de rest als standaard zitten. Ik ga op zoek naar twee nieuwe tegenstanders.
Laat 't maar beginnen, het beste kan de bedenker van het toernooi schema'tjes maken, is wel zo handig lijkt mij.. ?
He, zal ff kijken of er een team van gS mee wil doen je hoort het wel van me morgen ( Stuur ReFlex en Scorpion wel een pm als ik er een team beschikbaar is )
Waarom is Destiny Gaming er eigenlijk uit. wij zijn er nog gewoon hoor alleen hebben we een andere naam. en we willen nog steeds meedoen.
Poule A 1. DTT 2. xhlhx 3. Xtreme Beyond 4. c3l Poule B 1. GOC 2. NF1 Gold 3. KIRA 4. eOs Poule C 1. Faces of Death 2. Sector 9 3. G o D 4. Destiny Gaming (onder de andere naam, ik weet niet welke naam) Poule D 1. AoP 2. eOs II 3. iT - Invincible Tactics 4. NG Blue Ziezo, het is compleet !
we hebben ook alle contactpersonen voor elke clan nodig, dan kun je makkelijker de clanmatch spelen. als het kan zet er 2 namen neer
verder nog regels, ik neem aan beide teams poste hun win of loss. en ik neem ook aan dat je de hele clanmatch met dezelfde 4 man speelt(dus geen gewissel tussen mappen door)??? wij spelen ze iig doordeweeks! xHLHx MerQ ik heb je toegevoegd
doe maar met wissel inverband met de laatte tijden dat er meestal gespeeld wordt, en niet iedereen tot zo laat kan.*) en het is gewoon handig en scorpion kleine typfout het is G o D