Contact persoon: GOC SmoKe en eventueel bij afwezigheid van mij: GOC Dutchie Maar de regels zijn nog erg vaag jongens. We zitten in een poule en moeten maar gaan spelen nu. Tegen wie eerst? Krijg je punten als je wint (net zoals voetbal ofzo)? Iets meer structuur graag.
Contactpersonen dg |: dg I Obscure dg I Ritual we houden voor dit toernooi Destiny Gaming aan. Nieuwe naam is namelijk nog niet bekend. Komt bij de nieuwe consolegaming ladder. edit: is het trouwenws niet handig om even je hele team door te geven zodat er geen discusies over de spelers ontstaan. Bijvoorbeeld iemand die zijn naam nog niet verandert heeft.
Ik vind gewoon normale regels dus zoveel ruilen als je wilt, dat maakt toch niks uit als de andere dat willen mijn team: xB I Silence (contactpersoon) xB I Gsus xB I UnXpecteD xB I LaCoste xB I ProwleR xB I NamoR
Waarom we hebben 6 man voor het toernooi dus dan gebruiken we ook 6 man. Je mag altijd zelf bepalen wie er welke map meedoet! Maar c3l ik denk dat woensdag wel door kan gaan als LaCoste de enige is die niet kan!
Ja, ik vind dat je mag ruilen enzo, want niet iedereen kan een clanmatch afmaken Want wat maakt het uit dat we ruilen!
1 x ruilen per wedstrijd lijkt mij het best, anders krijg je dat gezeik van: geen torq>torq speelt niet mee geen boomer> boomer speelt niet mee ik hoop wel dat die match woensdag kan doorgaan anders wordt t weer een week laterr
Inderdaad hopen! Maar daarvoor neem je 6 members aan omdat te krijgen en als jouw clan 4 man heeft, dan kies je daar zelf toch voor. Gewoon de normale consolegaming regels, gewoon wisselen wat je wilt als ze maar op de lijst staan van je clan
Oké, want hij vroeg om de regels, dus dan lijkt het beste waar iedereen aan gewend is, dus ruilen wat je wilt als ze maar in je clan zitten! Dus lijkt me raar dat het in 1x en andere regel is!
Ok, hopelijk laat hij dit toernooi er een beetje prof uitzien, door gewoon de normale regels te doen! Want anders heb ik ook liever 2 min round duration en sniper weg voor boltom, dat is hetzelfde als ruilen maar 1x toe te staan
Ik hoor net dat NG blue niet meer bestaat... Voor NF1 I contact mij maar gwoon, NF1 I SupreMe, dan zal ik wat uit me friendlist deleten
Execution, 4 min round duration, 10 sec bleedtime out, friendly fire off, the best of 3 en veel succes allemaal. Zo moeilijk is het niet :b: