Het zijn allemaal leuke tegenstanders \o/ Ik kijk uit naar MaxPax, ik hoorde veel over hem. Van hem, ga ik zeker genieten
Het toernooi zou beginnen na de vakantie in een weekend! De finale's zouden waarschijnlijk dan op een andere datum zijn. Om 10:30 begin ik met de pouleindeling (willekeurig), en als er dan nog clans bij komen worden die in de vrije plekken gezet
Alpha Live Toernooi: Poule's onder voorbehoud PouleFase Poule A 1. DTT 2. xA 3. Total Chaos 4. Angels of Chaos Poule B 1. Army of Darkness UK 2. Army of Darkness 3. KIRA 4. eOs Poule C 1. Faces of Death 2. Sector 9 3. Alpha 4. Destiny Gaming Poule D 1. AoP 2. eOs II 3. Amry of Darkness B 4. KIRA Kwartfinale: E - Winnaar Poule A - 2e Poule D F - Winnaar Poule B - 2e Poule A G - Winnaar Poule C - 2e Poule B H - Winnaar Poule D - 2e Poule C Halve Finale: I - Winnaar Wedstrijd E - Winnaar Wedstrijd G J - Winnaar Wedstrijd F - Winnaar Wedstrijd H 3e plaats: K - Verliezer Wedstrijd I - Verliezer Wedstrijd J Finale: L - Winnaar Wedstrijd I - Winnaar Wedstrijd J
Ik heb helemaal geen vakantie want ik werk full time. Wanneer begint het toernooi eigenlijk ? Want ik wil graag een datum weten.
We zorgen eerst dat elke plaats vol is, dus nog 1 clan! Dan gaan we regels samenstellen voor het toernooi Als alles doorlopen is wat doorgelopen moet worden, prikken we een datum! Zou eind September zijn
OMG ReFLeX hoe ongelofelijk stom ben je om 2 teams uit dezelfde clan in één poule te stoppen. GG N RE \o/
ja is echt niet vet 2 aoD teams bij elkaar zorg dat we allemaal in een verschillende poule zitten want in de poule je clangenoten tegenkomen is echt saai
Inderdaag 12Eaper. En Nemesis, doe iets nuttigs dan alleen op dit forum berichten te versturen waar je toch niks aan hebt:|
Ik denk dat aoD UK een hele goede kans maakt. Maar zet S9 nou eff in poule 4 Die wil ik wel een lesje leren vooral die S9 I Darkness
SmartieZ, Nemesis wat liggen jullie nou de hele tijd te janker over dit toernooi, laat ze hun gang gaan. Ga genieten van jullie vakantie stelletje lamme takken.