Ik heb redelijk veel geduld maar aan het begin word je zoveel informatie toegespeeld, dat ik het allemaal niet kon verwerken. Je moet meteen al je skills kiezen, terwijl ik daar helemaal geen kennis mee heb kunnen maken, dus hoe weet ik nou wat handig is? Verder snap ik sowieso niet wat nou het hele nut van die classes is, ik merk echt weinig verschil. Ik had constant zoiets, van, kom op, laat me gewoon spelen. Het conversatie systeem is leuk maar het gaat te snel, ik kan toch neit en luisteren naar wat hij zegt en ondertussen lezen wat mijn opties zijn en wat ik dan weer zal doen? Waarom zit daar nou weer tijd op, of waarom geven ze mij niet pas die verschillende opties als hij uitgepraat is? Een vloeiend gesprek is natuurlijk leuk, maar kom op.. Een grote tegenvaller voor mij dus. De review in de PU is vrij lovend, maar de irritaties die ik tot nu toe gehad heb, heb ik niks over gelezen in de review. (Maar wie luistert er dan ook naar die reviews in de PU.. Stelletje randebielen daar!)
GB Feature: Obsidian's Plans For Alpha Protocol Patches and DLC During last week's E3, I had the opportunity to sit down for separate interviews with both Chris Avellone and Feargus Urquhart from Obsidian Entertainment. I'll be posting full transcriptions of the interviews later this week, but in the meantime I thought I'd share what they each had to say when I quizzed them about a possible patch and post-release content for Alpha Protocol. In regard to a patch, Chris told me, "We're working on one, but we don't have an exact release date yet." Feargus was more specific, telling me: "We wanted to release something fairly quickly based upon some feedback we were getting. I think [SEGA] wanted to take a different approach by gathering more information over a longer period of time and provide a patch then. That's what we're figuring out right now." Unfortunately, the possibility of DLC doesn't seem as good. Feargus tells me, "I don't know if [SEGA is] talking about that at all yet. I can say that we're not working on any DLC right now. We'd love to, but we're not." Personally, I think Alpha Protocol would be the perfect game to slip some DLC into. A few extra missions at a new safehouse, the injection of a new clearinghouse provider (perhaps with four-star weapons and new gadgets), new perks, or even the addition of a new skill line would be great. It would be a shame if some of the shallow, missed-the-point reviews we've seen ruin any such ideas.
Heb het net even gespeeld, en ik vond er niet veel aan.... Het schieten werkt niet lekker, het dekking zoeken ook niet, het lopen enz ook niet. Wat wel werkt is het praat systeem, dat is gewoon geweldig gedaan. Dus ben er nog niet overuit of ik wel verder wil spelen of niet