1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] als ik um niet krijg???

Discussie in 'Games' gestart door xboxuser, 13 feb 2003.

  1. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou kijk, ik wil mn live pakketje best op XBW bestellen, omdat er best een hoop voordelen aan vast zitten. Nu weet ik niet of XBW genoeg pakketjes heeft om iedereen hier te voorzien (die dat willen uiteraard), maar als ik um bestel zit ik er denk ik wel aan gebonden, toch??? Ookal krijg ik um niet op 14 maart (of de al eerde genoemde 2 dagen eerder). Dit vind ik dan niet zo handig want als ik um nog niet gekregen heb dan, ja wat doe je dan??? je gaat de stad im om z'on ding te kopen. Maar dat kan dan dus niet toch??? tenzij je er 2 wil natuurlijk. Of is het zo dat als je um niet krijgt je order gewoon vervalt??? Kan iemand VAN XBW me hier meer duidelijkheid over geven.

    Ps ffies andere mensen geen reacties aub als je er niks van af weet. Mij lijkt het gewoon dat alleen de XBW crew deze vraag kan beantwoorden.
     
  2. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil hem ook bestellen hier bij XBW maar wil idd wel weten wanneer ik hem heb anders ga ik wel heel utrecht af op die dag.
     
  3. J-D

    J-D ICE

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em pas geleden bestelt bij www.spam.nl
    dus nu verwacht ik em via de post als hij in nederland is....
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    12 a 13 maart. Dan heb je hem dus gewoon op zekers op 14 maart, behalve als de TPG fouten maakt.
     
  5. Hotshot

    Hotshot Guest

    Hoeveel kost ie bij jullie, gewoon 59,99 ??
     
  6. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    ja, als jullie er genoeg hebben krijg je hem 12 of 13 maart. Snap ik..

    extra vraagje van mij : Jullie hebben bv met Microsoft afgesproken dat jullie dus 150 pakketjes krijgen. Als er dan 150 pakketjes zijn ge-preorderd stopt de pre-order dan? Dat is de enige manier waarbij we zeker weten dat ALS we die order erdoorheen krijgen, dat we hem dan ook 12 of 13 maart hebben..

    gewoon ff voor de duidelijkheid! Want als de pre-order bv tot 500 pakketjes doorgaat en de overige 350 stuks dus later worden geleverd, voel ik me genaaid als ik 4 weken moet wachten. Dat probeert Xbox-user ook te zeggen denkik..
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Daarna gaan we xbl zonder pre-order (duh) distribueren. Dus ja er blijft een constante 'flow'.

    Ik neem aan dat als je buiten de boot valt bij de pre-order je dat ook nog weet voordat xbl uitkomt zodat je andere voorzorgsmaatregelen kan treffen.
     
  8. Hotshot

    Hotshot Guest

    hoeveel gaat ie bij jullie kosten, gewoon de standaardprijs, of een spontaan lief prijsje excl bij xbw ? :9
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    ok thanx a lot..

    maar die "andere voorzorgsmaatregelen treffen", kunnen weleens vermoeilijkt worden omdat wij met jullie een pre-order agreement aangaan waarbij na 2 dagen een cancel onmogelijk is ofzo (duh! terug :)) ??

    ik ga gewoon morgen zorgen dat ik bij de eerste 20 pre-orderaars zit :)
     
  10. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gedaan. Dus ik verwacht hem ook
     
  11. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe duur wordt hij nou bij XBW?
     
  12. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    ja kijk dit bedoel ik dus ook. Als we um bij jullie pre-orderen kunnen we um dan nog cancelen. Want ik moet um gewoon 14 maart hebben. En is het dus zo dat als de pakketjes allemaal al gereserveert zijn dat het dan stopt. Dus niet dat ik zit te wachten en ik um niet krijg. Das niet zo lkkr, maar als het zo is dat als je hebt ge pre-ordert dat je hem ook cker krijgt dan doe ik het bij jullie FOR SURE!!! dus geef ffies EEN EERLIJK antwoord op mn vraag.

    pleazzz;) ;) ;) ;)
     
  13. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    mag je geen antwoord geven of doe je het niet. ik denk dat iedereen wel wat meer duidelijkheid wil over jullie actie. Het zou toch knap lullig zijn als we een live kid bij jullie bestellen en hij de 14 niet komt.

    BTW hoe moet je bij jullie betalen Via CC???
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    We kunnen geen lagere prijs aanbieden, dat is een deal rondom de pre-order: Wij krijgen veel (nouja, relatief) setjes op de 12e a 13e maart maar prijs blijft dan wel 59.95. Daarnaast zit er een bagger kleine marge op incl verzendkosten etc etc etc.
     
  15. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    maar stopt de pre order nou als ze allemaal gereserveert zijn??? en hoe moet je nou betalen??? Hoe hoog zijn de verzend kosten??? kun je je order cancelen als je hem de 14e niet binnen hebt??? Vanaf hoe laat kan je pre orderen???

    nou kan iemand het me vertellen:confused:

    ;) ;) ;) Wouter???;) ;) ;)

    or someone else???

    edit: sorry verzendkosten zie ik al staan sorry
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2003
  16. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeggen toch dat ze morgen met de actie beginnen..... dan zal je je antwoorden dus ook krijgen.
    Heb geduld!
     
  17. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan weten ze het nu toch ook al? Dus waarom kunnen ze het nu niet zeggen? Bovendien begin ik het een beetje verkoop achtig sfeertje hebben hier op het forum. Er komen per winkel maar zoveel live gevallen en allemaal dat soort uitlatingen. Terwijl ik dat niet echt logisch vind omdat microsoft gewoon kan berekenen hoeveel van die dingen er 14 maart moeten zijn. Bijv door te kijken naar het percentage mensen dat een Broadband verbinding heeft en hoeveel xboxers er in nerderland zijn en ga zo maar door.

    Ik vind het dus eigenlijk niet zo eerlijk wat ze hier op XBW/forum doen. Gewoon onduidelijkheid onduidelijk laten en er gebruik van maken dat iedereen elkaar gewoon een beetje gek zit te maken. Ok dat laatste is ook onze eigen schuld maar goed toch wel vaag.

    Ik denk KOM OP XBOX WORLD CREW EN LAAT JE EENS VAN JE BESTE KANT ZIEN EN VEEG DIE ONDUIDELIJKHEID EENS VAN TAFEL!!!;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mirik zei in het andere topic ergens 'morgen'. Dan wordt er sowieso een mailtje gepompt door het forum-bestand en zal je dus erg snel moeten zijn. IK ga er vanuit dat de pakketjes binnen 24 uur verdeeld zijn. zoals ik zei: Mensen die geen gebruik meer kunnen maken van de pre-order horen dat natuurlijk.
     
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    F%ck, mijn broer trouwt morgen. Ik ben ceremoniemeester, dus de hele dag bezig vanaf 10:30. Ik hoop maar dat ik voor die tijd kan bestellen? Anders ben ik zuuuuuuuur :mad:
     
  20. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar blijven jullie ze ook verkopen na de launch??
     

Deel Deze Pagina