1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] als ik um niet krijg???

Discussie in 'Games' gestart door xboxuser, 13 feb 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Misschien niet direct erna, dat zou Mirik moeten beantwoorden. Het zou iig een mooi begin kunnen zijn.
     
  2. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus dat betekend dat je nooit voor de verrassing komt te staan dat je denkt dat je um krijgt en dat je um dan niet krijgt??? Dus dat je je live pakket niet eens kan bestellen als ze op zijn.:eek:
     
  3. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer morgen???
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ach, man . laat het .
    het komt morgen en je zult er echt wel zeker van zijn dat jij er een krijgt
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik geloof niet dat jij degene bent die daar over oordelen kan. Er gaan 4500 mailtjes de deur uit, het wordt krap aan denk ik.
     
  6. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    4500 w00t!!! of bedoel je 450 he als het er 4500 zijn word het cker krap aan;)
     
  7. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    :)

    (goh is dit nou de chaos die ik voorspelde....)
     
  8. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    weet er iemand hier hoe laat dat mailtje moet komen??? en of ie in je hotmail(of ander adres) of in je postvak van het forum komt???
     
  9. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Als we een mailtje versturen dan krijg je dat dus op het mailadres wat je opgegeven hebt bij je registratie. Als alles volgens plan verloopt start de actie in de loop van vandaag. Dus be prepared, zeg je dag school/werk vast af en zorg dat je zo'n pakketje krijgt! :cool:
     
  10. stefander

    stefander Gamesjournalist

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem besteld bij Solmedia... 54 euro zonder verzendkosten! ;)
     
  11. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hee lkkr slim, alle xboxworld members gaan de hele dag vrij nemen NOT. Lkkr slim. start of die actie einde van de middag of nu maar nu heeft de helft geen riele kans z'on ding te krijgen.:mad: :mad: :'-( :mad: :mad: :'-( :mad: :mad:
     
  12. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    o ja moet je een CC nummer invoeren of niet??? anders kan ik het wel ffies op school doen
     
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Shiiiiiiiiit, mijn broer trouwt vandaag. Aub, stuur die mailing voor 13:00 de deur uit :eek: hehehe..

    anders moet laptop mee naar het gemeentehuis en het feest.. Staat zo raar 8)
     
  14. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    ben je wel helemaal het mannetje daar, maargoed je laptop mee naar school is ook niet alles.:confused: 8) 8) 8) 8) 8) 8)
     
  15. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ga niet de clown :+ uithangen, het is de dag van mijn broer.. ik vind wel een oplossing :)
     
  16. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus hoe laat gaat die pre ordering nou van start, ik dacht dat het rond een uur of 1 zou zijn.:cool: }:] 8) |:-
     
  17. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Helaas, er zijn wat problemen bij het distributiecentrum waar ze vandaan moeten komen. Met wat geluk kunnen we vanavond nog beginnen met pre-order bestellingen op te nemen. Als dat niet lukt dan wordt het maandag. In het weekend werken ze niet. Het is in ieder geval niet de schuld van XBW dat jullie hier elke minuut moeten refreshen in de hoop dat de actie aaangekondigd staat. Heb nog even geduld, er wordt vanzelf een mailing verstuurd. Zorg dan dat je er snel bij bent.
     
  18. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    refreshen??? het komt toch in je postvak??? niet op xbw toch???

    Moet je nu via je E-Mail een formulier invullen en dan opsturen???
     
  19. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, het komt in je postvak. Maar je hebt ook mensen die de main elke vijf minuten of korter refreshen in de hoop dat er een aankondiging staat over de pre-order. Op de site zelf zul je je order kunnen doorgeven, je hoeft dus niet te reageren per e-mail. Zoals het er nu uitziet, zal de pre-order maandag gaan plaatsvinden. :'-(
     
  20. Hotshot

    Hotshot Guest

    Ik denk dat ik em bij jullie bestel ALS ik geen abbo op XBM neem :)
     

Deel Deze Pagina