1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] als ik um niet krijg???

Discussie in 'Games' gestart door xboxuser, 13 feb 2003.

  1. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom wil je nou zo'n pakketje betselle?? ga het toch gewoon in de winkel halen, dagje later
    Ik heb het pakketje bestelt bij game mania,en ik kan hem 14 maart gaan ophalen. geen gelul met post,waar toch wat mee mis kan gaan....
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Succes!! Als je er geen kan krijgen is dat wel balen though... :'-( De 225 mensen die bij ons bestellen zijn er verzekerd van dat ze op 13 maart online kunnen, en daar gaat het bij ons om!
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Nog even voor de duidelijkheid: OP=OP

    Als alle 225 members hun kitje hebben besteld nemen we geen andere bestellingen meer aan. De Preorder sluit zichzelf vanzelf af als het aantal bereikt is. Dus niemand kan bestellen en niks krijgen.
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je kunt bestellen krijg je vanzelf een mailtje! Dus maandag (god moge ons behoeden dat er weer iemand ziek is) dan gaat die mailing de deur uit.
     
  5. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    /me prays for the 4600 members of XBW. :cool:
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien starten we 1 week na de andere actie een nieuwe actie voor de volgende batch met live kitjes de week erna...

    als daar vraag naar is!
     
  7. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    wat maakt het trouwens uit dat er iemand ziek is? de pre-order kan toch gewoon doorgaan? of snap ik het gewoon niet?

    jullie weten toch hoeveel kits er zijn, dus hoeveel pre-order jullie kunnen aannemen?
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Er moet een aparte bankrekening voor zijn een aparta kvk etc etc etc 100 dingen!!!!!!!! :'-( :'-( :'-(

    Ik heb 't ook niet verzonnen, maar is een beetje suf on preorders aan te nemen als mensen nog geen duidelijkheid hebben over waar ze moeten betalen...
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    LOL!!! ik vanochtend om 07:30 opgestaan en constant hier zitten kijken voor die pre-order om te bestellen. Tot 13:30 toe.. tussendoor een spandoek voor mn broer gemaakt, die opgehangen bij zijn nieuwe huisje en wat andere dingen voor zijn bruiloft geregeld. Ik heel de dag daarna op de bruiloft in de stress van "shit shit shit ik ben telaat voor die pre-order".. Gelukkig is de bruiloft wel goed gegaan!! hehe..

    nu ken ik het met een gerust hart van mn werk vandaan bestellen maandag :cool:
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha! feliciteeeeeeerd! :+
     
  11. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik las dit en had ineens een deja vu... echt raar...
     
  12. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Thanx Kobold. Jij bedankt voor het uitstellen van deze aktie.. is niet lullig bedoeld, maar kwam mij natuurlijk goed uit. Beterschap aan die medewerker bij de distributeur :D
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Als het aan mij had gelegen waren we al vorige week begonnen! :eek:
     
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Als het aan mij lag was Live 5 maanden geleden al begonnen :cool:
     
  15. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    als het aan mij lag was xbox live al vanaf de lanch van de xbox beschikbaar:D :D :D :D
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dan is het maar mooi dat Microsoft heeft besloten te wachten totdat alles picobello in orde was :cool:
     
  17. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    He maar weer ffies serieus als ik het nu goed begrijp komt er dus maandag een soort van popup als ik naar de xboxword site ga waarin ik me dus kan registreren. Of krijg je hier op het forum nou een private massage???
     
  18. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Mailing, dus iedere member krijgt een mailtje op het adres dat ze hier opgegeven hebben. Staat ook op de main: klik
     
  19. p1m

    p1m Guest

    waarom laten jullie de genen die live willen zig niet gewoon op geven inplaats van iedereen een mailtje te sturen?
     
  20. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus zeg maar in mijn geval gewoon op mn hotmail??? en dan dat mailtje invullen en dan op beantwoorden drukken ofzo???
     

Deel Deze Pagina