Altijd verdedigen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Justixe, 22 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Spellen downen is en blijft stelen :mad: :mad:

Hoeveel moeite en geld denk je dat erin gaat zitten om een (goed) spel te maken? Er gaat miljoenen om in de biz en door mensen als jij betaal ik nog steeds 70 euro voor een spel!!! Dat geldt trouwens niet alleen voor games maar net zo goed voor films en muziek...

Een vervalst kunstwerk hoef ik ook niet in huis te hebben...
    Met vals geld betaal ik liever niet...
    Omgebouwde xdozen heb ik liever niet in de buurt...

2. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf moet ook 'bekennen' dat ik een omgebouwde xbox heb.

/Mod edit

ik zelf heb ongeveer 13 originele spellen, en dat vind ik toch een behoorlijk aantal als je kijkt naar de belachelijke prijzen die ze ervoor vragen. Net als met dvd, zelf brand ik zo af en toe een film op dvd, maar daarnaast heb ik dus wel 2 dvdkasten vol met originele dvd's. ik blijf echt wel origineel kopen.
    volgende aankopen worden dan ook: ghost recon.island thunder, topspin, en halo 2.

Als je een beetje weet hoe de xbox in elkaar zit kun je ook leuke dingen ermee doen, zoals lampjes erin, handige snufjes inbouwen etc. Zo heb ik trouwens ook mijn coolers wat aangepast zodat hij nog wel goed koelt, maar nu dus echt totaal stil is. heel fijn met dvd's kijken :)

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Mijn motto if you can´t beat them, join them.

Je krijgt de spelle toch nie goedkoper ook al zou niemand een omgebouwde xbox hebben. In het begin van de xbox waren er geen modchips maar waren de spellen daardoor goedkoper? Dacht het niet. Zelfde geld voor MMORPG, die spellen moet je online spelen zelfs een bijdrage leveren per maand maar zijn ze goedkoper als andere spellen? Dacht het niet.

4. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn antwoord De weg van de minste weerstand. :+
    Je kan ze pre-orderen dan zijn ze al wat beter geprijst, maar dat terzijde. Dat de spellen in het begin niet goedkoper waren is niet zo'n wonder...

1. Alle (Nintendo, Sony, PC, etc) spellen zijn altijd duur geweest.
    2. Voor alle eerder genoemde consoles is er een modchip beschikbaar...
    3. Een nieuwe console verkoopt over het algemeen niet in 1 keer miljoenen spellen...
    4. Zolang er omgebouwde dozen blijven zullen we het verschil niet weten...

Ik ben het met je eens wat MMORPG betreft...maar dan komt de econoom ineens weer naar boven... zolang er mensen zijn die bereid zijn flink te betalen om een spel te kunnen spelen, zullen developers het blijven proberen...heel gezond dat heet vraag en aanbod :)

Een MMORPG uitgeven en flink proberen te cashen is niet strafbaar...

Laatst bewerkt: 22 okt 2003
  5. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    Wixx is een beetje blind voor de gevolgen van zijn acteis volgens mij. Je zegt zelf: ik koop alleen games waar je serial voor nodig hebt.... begrijp je dan niet dat singleplayer games (die we allemaal nog steeds de bom vinden, MP2, mafia, KOTOR) dan zullen uitsterven.. op het MP vlak is toch meer geld te verdienen....

Tis gewoon stom om om die reden een game te kopen of niet te kopen....

6. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Bij ons is het precies omgekeerd.

Waar ik werk hebben drie mensen een Xbox en een stuk of vier mensen hebben een PS2. Geen van hen heeft een gemodde console. Allen spelen legale games op de console en vinden dat de gewoonste zaak van de wereld.

Maar ik werk dan ook bij een softwarebedrijf en enerzijds weten wij maar al te goed wat het betekent als je potentiele klanten je de kaas van het brood stelen als ze je programma's jatten en anderzijds zijn de betere IT-ers nog steeds grootverdieners die makkelijk een paar spellekes kunnen betalen.

7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Weer een reden, voor mij kunnen ze alle single player zooi er allemaal uit gooien. Mij boeit toch echt pas de multiplayer me

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Juist je zegt het nu zelf dat spellen nooit goedkoper worden omdat mensen er geld voor geven wat ze nu vragen. Als er niet gebrand zou worden dan zouden wat meer mensen vragen naar games.

Dus als we jou redinatie na gaan dan zouden de spellen alleen maar duurder worden dan want er zijn meer mensen die iets willen en dan krijg je schaarste en word de prijs hoger.

9. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Heb jij zoveel games omdat je xbox is omgebouwd?? En al zijn ze origineel, wat moet je met zoveel games??? Je kan er maar 1 tegelijk spelen!? Ik heb altijd maar een stuk of 6 tot 8 games. Ik koop soms nieuw, maar koop en verkoop veel via x-bazar. Zo heb je niet een shit-load aan games die je toch niet speelt.
    Als je je xbox ombouwt en al die games gaat zitten downloaden... waarvoor???? Ik heb periodes dat ik 1 game heel veel speel en met de andere niets doe en dat wisselt dan, maar zoveel games heb je toch niet nodig? Of is het gewoon voor de heb?

Edit:
    Hmm, nalezend heb ik niet echt een punt, maar ben ik een beetje aan het schoppen. Waar ik heen wil: ik zou mijn xbox niet ombouwen om meer games te krijgen, want de meeste speel je toch niet vaker dan de eerste keer. En over die laad-tijden... hoeveel scheelt het nou echt. Kom nou. Ik kijk ook films op mijn xbox met 5.1, alleen huur (en af en toe koop) ik de films. Daar hoef ik mijn boxie echt niet voor om te bouwen.

Laatst bewerkt: 23 okt 2003
  10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Sorry jongens, hoewel hier op zich een leuke discussie aan 't ontstaan is, druist deze hele thread toch tegen ons anti-modchip beleid in. Ik heb het een tijdje aangezien, maar er worden hier toch door sommigen modchips gepromoot, en dat mag hier nou eenmaal niet. Modchips zijn zo'n beetje het grootste taboe hier op xbw, en daar hebben we onze redenen voor.

Dit is wat Mirik hierover te zeggen heeft:

Dat betekent dus ook dat wij een gezonde discussie over het wel of niet modden van je Xbox om deze redenen niet kunnen toestaan.

Daarom dat deze nu dicht gaat (ik heb tevens het een en ander geëdit in sommige posts).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina