Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Izmir

Izmir Guest

k word echt gek van al die klote alto's die je steeds meer ziet, van die mensen die doen alsof ze de grootste problemen van de wereld hebben (gehad), zo'n aanstellerij. En dat iemand zichzelf Gothic Rulez noemt vind ik al helemaal oppertriest, maak dat soort mensen ook geen mod! Waarom doen mensen dat zichzelf aan, ik bedoel, doe is normaal, er zijn mensen die echt problemen hebben gehad en ook weer door leven, waarom zou je je aan gaan stellen en doen alsof je ze hebt en dan meteen alleen maar zwarte kleren aan trekken en dan ook nog is een keer naar wat jullie muziek noemen luisteren. Manisch depressief zooitje!! Krijg een leven en doe normaal, neem een baan hobby's vrienden of iets dergelijks! EN HOU OP MET ONZE SAMEN LEVING TE VERPESTEN!! En dan heb je nog graveheart, echt zo'n type die mee gelseurt word door een sexueel depressief altotje... lig je aan een lijn ofzo, heb je er zelf wel voor gekozen om jezelf zo te verminken :confused: :confused: :confused: dat doe je vrijwillig toch niet, maar jah triester dan gothicrulz word het waarschijnlijk niet, krijg een leven gast, of hobby's vrienden zal ik maar niet zeggen, want sommige mensen krijgen die gewoon niet, maarjah als contact gestoorde alto kun je altijd van dat vrienden software installeren! SMERIG JULLIE ZELF!!

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Als je niet zinnig een discussie kan voeren, post dan niets.

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Even tussendoor voor meneertje Izmir:

De samenleving wordt verpest door mensen die geen respect hebben voor anderen. Of je nou alto, gabber, humper, wanker of eppo bent, maakt niks uit. Als je maar respect heb voor je medemens. Dan kan iedereen vriendelijk met elkaar om gaan.

Klein beetje wijsheid op de vroege avond. Doe er je voordeel mee.

1 persoon vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina