Lang leve de snelle servers aangezien het spel gewoon GRATIS is te downloaden omdat het meer als propaganda materiaal wordt ingezet
Downlad hem nu met 50kb/s Normale snelheid Was wel kut, vorige week gingk de demo van Medievil: Total War downloadn en jahoor hoe doet ut niet!! 250 mb! Niet zo leuk. FF kijkekn of ik wel de goede heb->> bestandsnaam is http://www.3dgamers.com/dl/games/americasarmy/armyopsrecon.exe.html Uurtje wachten
Lang leve de sites die zonder wachtrijen werken! Want fileplanet is de enige zowat.. sowieso moet je voor al je downloads op spelletjesgarnaal.be zijn
Ja WouteR zelfs een trage computer ken je beter geschikt make voor spellen. Voor veel spellen is 256mbram al veel te weinig. En je beeldkaart is ook al een beetje aan de ouwe kant. Je computertje zelf is wel goed kwa snelheid zelf heb ik maar 800mhz(Nooit probleeme gehad met spellen zelfs SoF2 draait perfect op mijn computer) Mijn tip zet er watwerk geheugen bij en koop een nieuwe videokaart. PS WindowsXP is eigenlijk ook niet echt geschikt voor spellen ondanks al die patches:{
Ik draai geen XP. Ik moet nog ff formatteren, maar als de zooi het dan nog niet doet gaat ik persoonlijk naar Epic toe om die Unreal shit door hun strot te douwe
Je bedoeld zeker een hub en hub ken je trouwens niet downloade dat is hardware. Zouw wel makelijk zijn als je apraaten ken downloade. Dan zou ik gelijk een nieuwe pc downloade. Zouw wouters probleem ook gelijk opgelost zijn
Ut spelletje doet ut nou. Wel leuk maar kheb alleen nog maar ff getraind. Alleen heb ik een soort lag ??