ik denk dat ik het ook maar eens moet gaan spelen, had het een tijdje geleden maar dat was een te slechte pc. ik ga hem vandaag wel dowloaden. zal me noeder blij mee zijn, downloadlimiet
jaja 2.1 strax als ik thuis kom van stage ook maar snel downloaden Hopelijk OWN ik net zo bij 2.1 als bij 2.0 ghehe
ragdoll is wel erg cool, maar je gaat wel sneller dood, ic bijvoorbeeld speeld nu nog sneller. en ze hebben bij ic 3 nades weggehaald
lol wat is je honor? btw ragdoll is echt lollig, zag eerst zon gast wegblazen door een granaat die vlak naast hem lag. vraag me nu wel af hoe sandstorm speelt zonder 203 granaatjes
51 kwas eerder best verslaafd maar nu doe ik het nog maar af en toe Net even die village gedaan maar me beeld bevroor gewoon toen ik de trekker overhaalde Misschien word et nog wel beter
Jah, en het was erg moeilijk ... maar als je rechts blijft houden en de letters boven je scherm blijft volgen dan gaat het je vast lukken .. TIP: Ga nooit staan en rennen, probeer de hele weg liggend te blijven
SF artic is ook wel grappig je hebt best veel plaatsen om een ambush op te zetten, vooral als je assault bent en gaat campen. Heeft iemand ook al gehad dat ie er ineens mee kapt? (virtuele geheugen was vol bij mij, dat had ik eerder ook wel es gehad, maar vandaag al 2 keer), het spel zelf loopt trouwens veel soepeler dan 2.0a
SF Oasis is echt prachtig gemaakt!! ... zat et net met mn clan te spelen ... geweldige map vooral dat riviertje is echt mooi!
Daf ik ken ook een daf clan www.daf-clan.nl vraagje: als ik het spel wil downen doet ie het niet op het einde en dat is kut want het lijkt me vet
Bij mij vond ie gister geen Oasis servers maar artic is OWNAGE! village gaat bij mij wat laggy al helemaal als ik de trekker overhaal
K heb de map files appart gedownd, paar gasten van mn clan hadden hem ... gewoon pasten bij je MAP map ... Maar we speelden op een home server .... officiele servers waren er nog niet ...
Weet iemand een site waar je hem kan D/LEN met hoge banwich want nu gaat mega LANGZAAM *van de patch dan he* *laat maar via GAMESPOT gaat die binne een half uurtje en op anderre duurt de patch al 4 uur(weet niet of dit onder reclame valt gooi het er dan maar af)*