tracker of gamershell (hiervandaan ben ik nu de full client aan het downloaden, met die patch crasht hij bij mij de hele tijd, het gaat best wel snel voor mijn verbinding, het gaat nu met 105 KB/sec. en mijn theoretische max is 128 KB/sec. die snelheid komt vooral doordat ik em van een nederlandse mirror afhaal )
heb m via www.aafiles.com, ging wel aarig snel. maar die nieuwe physics zijn echt strak, kan echt de grappigste screenshots maken
Heb gehoord dat er veel bugs in 2.1 zitten ... en dat 2.1a over een week ofzo komt met fixes .... wel een beetje onproffesioneel ...
ik wist niet dat er honor was toen ik het voor het eerst speelde ( vorig jaar ofzo ). opeens kwam ik nergens meer in omdat ik 9 honor had (per ongeluk een paar teamkills ofzo) en das echt kut . ik had het meteen helemaal gehad met ut spel maar ik ga nog maar een poging wagen
als ik in de sf levels speel met me eigen gun, heb ik er geen surpressor op, terwijl ik dit toch echt heb geselecteerd heb bij me profiel. hoe kan dat? ligt het aan het level ofzo?
Help Mensen! Ik heb het spel net Gedown ik heb een Account gemaakt maar als ik wil inloggen Staat er iets van: User..... Ze hebben het duz niet gevonden wie kan mij helpen die dit probleem al heeft opgelost... PLZ Help me! P.S ME naam Is Dark DoDo NL grtz Dark DoDo
merci!! moet je toch ff weten hé! edit: wat staat er precies dan? 'user' is niet echt duidelijk. het zou ook kunnen dat ie het ff niet doet, gebeurd wel vaker, moet je t later nog ff proberen.
dan bestaat die naam niet dus is er iets fout gegaan met het aanmake vd acount kzal ut gewoon ff opnieuw probere aan te make
arg ik erger me er echt aan dat als ik een training goed hebt afgerond hij soms niet met de server kan connecten . moet ik alles weer opnieuw doen.
Hallo, ik kom er maar niet op en op de site van AA kan ik ook geen account krijgen [ maken... Duz maybe hebben 1 van jullie 2 account en dat jullie maybe 1 weg wil geven late we zeggen totdat het probleem is opgelost, als het kan PM me maar _0/ _0/
gewoon ff wachten! er zijn nu ff problemen maar dat is zo weer opgelost, dan maak je dan gewoon een account.