met welke instellingen kan je het beste die sf maps spelen. ik heb echt enorme lag en volgens mij komt dat niet door me internetverbinding.
Ik heb alles op Low staan details enzow verder heb ik ook nog wat dingen verandert maar dat weet ik niet precies ook al heb je alles op low het ziet er gewoon nog goed uit vind ik
Dat heb ik ook general protection fault, zijn echt heel veel mensen die er problemen mee, kijk maar es op het officiele aa forum onder pc support.
Nou, mn clanleader heeft een paar oplossingen ervoor... Dit heeft ie me gemailed: 1. Critical errors while playing/spectating: For the No Label, General Protection Fault, and Critical Errors that many of us are getting. 1) Right after you die, do NOT click your mouse to watch other players, i.e. stay on your char's dead body. This has worked 100% of the times that I've tried it. 2) For the adventurous: if you do click to view someone else, leave the mouse alone, i.e. don't look around by moving your mouse. (i have tested this only twice and it seems to work although i recommend the 1st option).
Hmmm lijkt me sterk dat dat er ook maar iets mee te maken heeft....dat met de muis bekijken....ik doe het altijd en nog nooit problemen mee gehad Maarja....als het werkt dan werkt het Heeft er iemand al een map van SF Arctic....zo ja post die dan ff hier AUB
Ik ben het nu net weer wezen spelen (na een half jaar ofzo). Maar god wat buggy. Ik wordt er al na een paar minuten weer terug geflikkert naar me desktop met die protection fault. Was het nog maar versie 1.5
ja het is idd nogal buggy, maar over een paar weken komt volgens mij een nieuwe patch (2.1a) ofzo, die dat zal verhelpen. zitten jullie trouwens bij clans die nederlands zijn?
Versie 1.7 was echt de shittt Uhm ik zit in een clan met gamers van verschillende landen, [Honor] ...
de -={EKS}=- zoekt ook nog members het is een europese clan onze site is www.freewebs.com/europeankillersquad