Ja Maar in wars verneuk je het voor de rest als je rambo gaat spelen Ik heb ook een hele tactiek om bridge in 1 keer over te steken Ga ik natuurlijk niet vertellen _0/
ik weet het, maar speel vaak veel verschillende maps en die ken ik niet allemaal even goed. daar komt nog eens bij dat ik in bepaalde maps (SF) erg last heb van lag.
Je praat hier wel tegen de 203 koning en de bridge oversteken is echt super makkelijk als je veel smoked en meteen doorrent op de left ledge _0/
Hhehe nee echt, k kan alles met de 203 ... En haal meestal de meeste kills van de server ermee Ben zelf 46 honor (heb een jaar niet gespeeld dus loop achter) en speel met gasten van 50+ honor ... dus kom maar op
Moonshots cker....kan ik ook maar beschouw het als oneerlijk spel....dus gebruik ze nooit...alleen als ik echt wanhopig raak Al doe ik bridge nooit meer Kben meer met SF Village en SF CSAR bezig 52 honor hier.......ook heel lang weggeweest
Ik heb dus net die SF training gehaald. (klote sneak missie) Dus ik heel blij Pipeline SF aan klikken. Staat er van: "U need additional training to play this map". Ik dacht echt zo van wtf!! Dus ik nog een paar keer proberen. Lukt niet. Weet iemand hoe dit komt, ik heb alle trainingen gedaan. Ik had bij die Markmanship 35. (dus ik heb geen snipertraining) Maar als ik in het menu naar deployment ga en dan op mission druk en dan Pipeline SF aanklik staat er weer hetzelfde. Terwijl er toch echt onder staat van: "Available".
nou ja, nog ff spelen dan hé! pipeline SF is echt een stuk leuker dan normale pipeline. sopmod gun is echt relax.
Hahahah ... speel Bridge of Farm ofzo, gaat je honor heel snel omhoog, en bij bridge leer je nog es wat, zo ben ik ook begonnen Hehe nee, soms wel ff een moonshotje .. maar meestal kan ik de tower en stairs makkelijk clearen zonder problemen ... en als ik Top ga, be afraid Maar nu heeft de 203 maar 3 nades .. vind ik wel verrot
@ Dutch Badass: jij zit toch bij die XEA clan? dan zou het kunnen dat ik gisteravond nog tegen je gespeeld heb... of iig tegen members van je clan. was op weapon cache...
is dit een gratis spel ofwat omdat je het kunt downloade???? snap er niets van wel mooi beeld enal precies? GEWOON downloade en kun je het spele of heb je hier een voledig cd voor nodig ofz?
nee gewoon downloaden op www.americasarmy.com , account aanmaken (ook gratis), ff paar simpele trainingen offline doen en spelen maar.
Voor de mensen met een clan Als je een keer een oefenwar ofzo wilt doen voor de lol....vraag het dan aan op www.x-e-a.com Wij zijn daar vaak wel voor in