dit heb ik ook gedaan en het helpt wel een beetje Ga naar je map van AA dan naar de map System dan het kladbklokje met zo`n rad ervoor ArmyOps Daarin staat 3 keer de regel: CacheSizeMegs= daarachter staat een getal verander dat getal in 50% van je ram geheugen dus als je 256 hebt maak je er 128 van Je kunt er ook 75% van maken maar ik heb 50% gekozen dat bepaalt hoeveel in je cache word opgeslagen en dit helpt dus ook wat tegen de schokking
Tenminste van bodem af met de hand gemaakt en niet zo`n simpel uitgeknipt plaatje....of van een avatar site geplukt maarja het zal mij toch een worst wezen wat jij van mijn avatar denkt....
heb is gekeken, maar ik zie het maar 1 keer staan. en er staat 32 achter, terwijl ik 256 mbram heb, als ik m dan naar 128 verander, wordt het toch alleen maar erger?
In het bestand ArmyOps moet het 3 keer staan.....Anderrs zit je in het verkeerde document en gebruik wel even Ctrl+F om het te zoeken....das wat makkelijker natuurlijk en nee het maakt het niet erger want nu kan het spel meer opslaan in het cache en dat scheelt
WHOOHOO heb 36 gehaalt met markmenship training! was ik al een tijd mee bezig.. die sniper trainingen waren trouwens 10 x zo makkelijk.
Die training is in vergelijking met snipen in de maps stelt het niet echt veel voor. bewegende targets zijn vooral erg moeilijk.
Ik hoorde van een vriend op Live! dat dit egt onwijs gaaf is ! Dus ik denk laat ik het ook maar eens downloaden ! Lijkt me wel geinig om met NL'ers eens een keer te spelen. Mss zie ik jullie wel eens _0/
Hmmm ! Weet iemand hier hoe ik moet parachutespringen !? Ik pleur de hele tijd uit die toren en dan val ik te pletter ! Maar wat moet ik precies doen ?
nog even over dat haperen want in de singleplayer doet hij het niet alleen in mp maar mijn verbindng is toch goed genoeg
Wat is je upload en download snelheid in KByte/sec ? en als je gaat spelen sluit ik altijd msn, virusscanner en alles wat maar uit kan sluit ik af want dat helpt ook