1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Americas Army

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door halo nerd, 27 apr 2004.

1. dakota707

dakota707 DrEaMeRs

Leuk Bevonden:
    0
    Lag wordt geproduceert als je in een te volle server gaat en je pc dat niet aankan als je in single player speelt hoeft hij alleen maar rekening te houden met wat jij ziet op je beeldschrem online moet hij ook rekening houden met de informatie die jouw medespelers krijgen

samengevat:

1. Of je internet is te langzaam
    2. een oude 3d-kaart heb je net zoals mij : P ( een 64 mb kaart)
    3. Je heb gewoon een kut pc
    4. kan ook zijn dat je teveel aan heb staan zoals dutch badass zei dus raad ik je aan al je downloads uit te zetten enz
    5. als dat nog niet help gooi het spel geheel eraf en instaleer het opnieuw het kan zijn dat er instellingen verkeerd staan.

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Het zal wel een domme vraag zijn maar wat kun je nog meer doen op die stomme training na :confused: Dat kan tog nooit alles zijn ? En wat moet je precies doen in die online funtie :confused:

3. dakota707

dakota707 DrEaMeRs

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn een stuk of 9 a 10 trainingen die je moet afmaken om ALLE levels in americas army te spelen

Als je je spelplezier wil verdubbelen moet je registreren op www.aaotracker.com die houdt dat al je kills enzo bij voor de rest is het enige wat je kan doen is je honor punten omhoog halen en veel mensen tegen komen wia het online spelen

4. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Poooee ! Die trainingen zijn moeilijk zeg ! Ik heb nu aleen die eerste voltooid en die parachute, en ook nog die eerste van Special Forces. Maar die medic kom ik eegt niet uit ! En je moet ook telkens weet dat hele verhaal aanhoren van 6 minuten als je je test hebt vern**kt ! Ik heb het hele verhaal nu al 5 keer geluisterd maar nog geen 1 keer met succes :'-( Heeft iemand tips ofzo ?

5. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    um, ja gewoon de antwoorden opzoeken op internet! zie het niet als valsspelen want die medic training voegt toch niks toe aan de gameplay. zoek ff via google.

6. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    tadaa!!

Het maakt echt niks uit of je die methodes nou wel of niet snapt.

7. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    - zorg dat je in servers speelt die een lage ping hebben (official eu hebben meenstal tussen de 50 en 150 dit is goed, als je bijvoorbeeld West servers gaat spelen zal je zelf een veel lagere ping moeten hebben om een beetje normaal te kunnen spelen, omdat het westen van amerika gewoon weg veel verder weg is dan UK, waar de eu servers staan). Als ik bijvoorbeeld in een EU server speel is mijn ping bijna nooit hoger als 150, speel ik in een West server dan komt ie zeker niet onder het dubbele (300 dus).
    - je kan proberen om je netspeed aan te passen in de console

hier staat een tweak guide om zoveel mogelijk prestaties uit je pc te halen voor AA. hijs wel gebaseerd op 2.1(a) maar zoveel zal er vast niet veranderd zijn.

- zorg gewoon dat je zo min mogelijk programma's op de achtergrond hebt draaien (zoals winamp agent, realplayer, quicktime en al die andere troep).

8. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    AAAARRGG ! Wat is die 2e Special Forces training frustrerend zeg !! Ik kom niet eens verder dan het punt waar je gedropt wordt ! (dus ik heb nog niet eens checkpoint A gehaald) Hoe moet ik dit in hemelsnaam doen man :confused: En ook als ik denk dat ik word gespot en ga liggen, word ik tog de hele tijd gezien :mad: Dus ik kan nu verder helemaal niets doen behalve een beetje online trainen met anderen ..............

9. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    mijn verbinding: 8000/1024

10. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Als je de standaard trainingen gewoon gedaan hebt kan je spelen, alleen kan je niet weaponmods kiezen in de sf maps.

11. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    En je kunt geen SF spelen alleen maar IF

12. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar die weapon mod is wel 1 van de leukste dingen van het spel.

13. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    das waar ja.......

14. jojolo

jojolo MX1000+MX3100=DeBest

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet lekker nog 4 honor voor die weapon mod

15. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    lol
    ik -37 O-) ;)

16. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    fokking grote dl...

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    hoeveel honor moet je dan hebben voor die weapon mod?
    en ja eerst die training halen dat weet ik :D

18. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    15 honor

19. XboxTibo

XboxTibo Halo 2 Ownt!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik het ook ga dowloaden maar heb je nog een patch nodig of niet??

20. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je versie 2.1 [weet ff niet welke versie we zijn..] hebt niet, maar vanaf elke eerdere versie wel, het is aan te raden om de nieuwste versie volledig te downloaden

Deel Deze Pagina