Lag wordt geproduceert als je in een te volle server gaat en je pc dat niet aankan als je in single player speelt hoeft hij alleen maar rekening te houden met wat jij ziet op je beeldschrem online moet hij ook rekening houden met de informatie die jouw medespelers krijgen samengevat: 1. Of je internet is te langzaam 2. een oude 3d-kaart heb je net zoals mij : P ( een 64 mb kaart) 3. Je heb gewoon een kut pc 4. kan ook zijn dat je teveel aan heb staan zoals dutch badass zei dus raad ik je aan al je downloads uit te zetten enz 5. als dat nog niet help gooi het spel geheel eraf en instaleer het opnieuw het kan zijn dat er instellingen verkeerd staan.
Het zal wel een domme vraag zijn maar wat kun je nog meer doen op die stomme training na Dat kan tog nooit alles zijn ? En wat moet je precies doen in die online funtie
er zijn een stuk of 9 a 10 trainingen die je moet afmaken om ALLE levels in americas army te spelen Als je je spelplezier wil verdubbelen moet je registreren op www.aaotracker.com die houdt dat al je kills enzo bij voor de rest is het enige wat je kan doen is je honor punten omhoog halen en veel mensen tegen komen wia het online spelen
Poooee ! Die trainingen zijn moeilijk zeg ! Ik heb nu aleen die eerste voltooid en die parachute, en ook nog die eerste van Special Forces. Maar die medic kom ik eegt niet uit ! En je moet ook telkens weet dat hele verhaal aanhoren van 6 minuten als je je test hebt vern**kt ! Ik heb het hele verhaal nu al 5 keer geluisterd maar nog geen 1 keer met succes Heeft iemand tips ofzo ?
um, ja gewoon de antwoorden opzoeken op internet! zie het niet als valsspelen want die medic training voegt toch niks toe aan de gameplay. zoek ff via google.
- zorg dat je in servers speelt die een lage ping hebben (official eu hebben meenstal tussen de 50 en 150 dit is goed, als je bijvoorbeeld West servers gaat spelen zal je zelf een veel lagere ping moeten hebben om een beetje normaal te kunnen spelen, omdat het westen van amerika gewoon weg veel verder weg is dan UK, waar de eu servers staan). Als ik bijvoorbeeld in een EU server speel is mijn ping bijna nooit hoger als 150, speel ik in een West server dan komt ie zeker niet onder het dubbele (300 dus). - je kan proberen om je netspeed aan te passen in de console hier staat een tweak guide om zoveel mogelijk prestaties uit je pc te halen voor AA. hijs wel gebaseerd op 2.1(a) maar zoveel zal er vast niet veranderd zijn. - zorg gewoon dat je zo min mogelijk programma's op de achtergrond hebt draaien (zoals winamp agent, realplayer, quicktime en al die andere troep).
AAAARRGG ! Wat is die 2e Special Forces training frustrerend zeg !! Ik kom niet eens verder dan het punt waar je gedropt wordt ! (dus ik heb nog niet eens checkpoint A gehaald) Hoe moet ik dit in hemelsnaam doen man En ook als ik denk dat ik word gespot en ga liggen, word ik tog de hele tijd gezien Dus ik kan nu verder helemaal niets doen behalve een beetje online trainen met anderen ..............
Als je de standaard trainingen gewoon gedaan hebt kan je spelen, alleen kan je niet weaponmods kiezen in de sf maps.
Als je versie 2.1 [weet ff niet welke versie we zijn..] hebt niet, maar vanaf elke eerdere versie wel, het is aan te raden om de nieuwste versie volledig te downloaden