maar even een kick... heb een probleem, weet niet of het aan AA ligt of aan me comp: als ik in het spel zit kapt ie er vaak gewoon mee. het beeld blijft gewoon stilstaan en ik kan niks meer doen. het is dus niet zo'n general protection fault die veel voorkomt. heeft iemand hetzelfde probllem?
laggggggggg wachten... betere internet connectie nemen, als je op f1 ramt, zal je zien dat of je ping 0 of je ping is skyhigh... Kan je verder niks aan doen hoor..
Maar vaak staat hij dan niet gelijk stil hoor als het een lag is. Waarschijnelijk een internet disconnect, door bijvoorbeeld een firewall... Want lag haperd hij meer, lag heeft iedereen, dat de game opeens stilstaat kan bij jouw zijn, maar ook bij iedereen, als meerdere het hebben ligt het probleem bij de host. Anders bij jezelf.
ik wordt gekickt om deze reden als ik speel krijg ik warnings linksboven van me scherm dat de PB server op old version C1.104 draait, dan zegt ie: "*warning* cannot authenticate with PB Server (C1104) en dan na 2 min spele wordt ik gekickt ik heb al gekeke maar kan nix vinden over dit probleem
kan me herinneren dat ik dit ook ff gehad heb. volgens mij was het de volgende dag gewoon weer over. had nog op die site van punkbuster gekeken maar daar stond niks op. zou het ff afwachten.
nee dan moet je punkbuster updaten volges mij kan je da progje daarvoor op www.punkbuster.com of www.punkbuster.org downloade
lol ik werd net gekickt omdat ik noob was (heb een honor van 13 ) ik kom terug, zeg ik geef me een kans, hun: jah oke 1 keer, met geluk kill ik er 3 met 1 granaat totaal 5 die ronde, ik vet blij, volgende ronde wordt ik vermoord door TK
serieus? zit 3 minuten van de Mare af.. welke straat? zit niet in een clan, misschien binnenkort, maar me comp doet kut dus kan niet echt meer spelen laatste tijd.
Ik heb hem vanmiddag gedownload, alleen lukt het me niet om bij de basic training 36 hits te hebben, Live jump te halen en die eerste medic test. Iemand die me kan helpen?
ik heb een handige tip om 36 te halen. bij de eerste 20 schoten moet je ipv staan, op c drukken zodat je bukt. vervolgens ga je in één van de 2 hoeken van de bunker staan en druk je op "naar voren lopen" (w of pijltje vooruit). als het goed is kom je met je wapen precies boven het randje uit en kan je de targets veel makkelijker raken. vergeet niet om in het hoekje te blijven lopen, zodat je min of meer vastzit. voor de targets aan de rechter kant van de baan ga je in de rechter hoek zitten, links andersom. bij de live jump moet je dacht ik vanaf het begin sterk naar recht sturen, zodat je beter uit komt. vervolgens proberen weer recht te komen en iets van 10 meter boven de grond E ingedrukt houden. dan moet het lukken. antwoorden medictesten: MEDIC TRAINING (+ eerste SF test) Airway Management 1. a 2. a 3. a 4. c 5. c 6. b 7. a 8. b 9. d 10. b 11. a 12. e 13. a 14. c 15. c 16. a 17. a 18. d Control Bleeding 1. b 2. b 3. a 4. b 5. c 6. d 7. a 8. c Treat Shock 1. b 2. d 3. b 4. c 5. b 6. b 7. b SPECIAL FORCES SF AVWID 1. b 2. b 3. c 4. a 5. a 6. a 7. a 8. c 9. d 10. a 11. d 12. b 13. b 14. c 15. b
ook niet moeilijk, als je de route ongeveer weet. altijd laag blijven, liefst liggend, en dan nog op shift drukken zodat ze je bijna nooit kunnen horen. eerste stuk is erg simpel. bij de eerste kruising ga je rechts, dan ga je vervolgens langs de linker muur door de bosjes en dan kom je op een soort binnenplaatsje uit. die steek je over en dan weer langs een berg omhoog, dan ben je bijna bij obj. A. obj. B is het lastigst (vind ik) door het dal, en dan bij de achterste muur omhoog (naar links dus) dan door de bosjes met de muur mee (kijk uit voor spotlight). bij t-kruising links en dan weer hele tijd aan de linker kant blijven langs de wachttoren. dan komt het lastigste stukje. weet niet precies waar een gastje staat. weet dat er 1 staat op die heuvel rechts, maar die ziet volgens mij niet veel. maar volgens mij moet je eerst links blijven en dan oversteken naar rechts. dan ben je ongeveer bij het eind van B. obj. C is vrij simpel. je gaat meteen rechts, naar de wachttoren. dan moet je goed op de spotlight letten. gewoon gehurkt aan het randje zitten tot waar het licht maximaal komt. als het licht dan verder beweegt, beweeg jij ook, dan kan je er gewoon langs gaan zonder problemen. dan kom je bij die brug. je gaat rechts het dal in en gaat naar het achterste deel. daar ligt een grote steen waar je op moet klimmen. dit werkt nogal verrot, maar het lukt wel. dan zie je het eindpunt (de vrachwagen) al liggen. je hoeft er alleen nog naartoe te kruipen en de lichten aandoen met E ik hoop dat je het nog niet gehaald heb anders schrijf ik dit allemaal voor lul..