Oke, ik speel het sinds kort ook, (VoytecNL). Speel vooral in de Maps Pipeline & Bridge Crossing. Heb nu 8 honor(ben wel goed hoor). Dit komt omdat ik niet in honor servers kan, ik krijg zo'n unknown error & dan staat er weer loading map. Ik heb Punkbuster helemaal geupd8te maar nog steeds blijft ie me kicken. Weet iemand wat te doen? VoytecNL
hoe kom je aan 8 honor? en die unknown error: ga is naar een server zonder PB en typ in: "pb_security 0" (zonder aanhalingstekens en de spatie voor de 0 niet vergeten) ow en nog wat: die sf weapon mod is trouwens chill m4 ownage
Nou kijk.... Ooit weleens gehad dat er 3 enemy's in 1 kleine gang staan en er loopt precies een n00b teamm8 voor? Ennum, ik heb dat gedaan en dan? EDIT\\ Killaz t werkt niet
als je 8 honor heb kan je alleen maar in en paar speciale servers waar ook allemaal mensen met dat sort lage honor zitten. Zodat je daar je honor weer kan opwerken tot 10 en dan kan je de meeste servers weer in. Dit is gedaan om teamkillers enzo aan te pakken.
Hooah soldiers, Speelt er nog wel eens iemand AA? Ik iig wel en wil wel een potje met 1 van jullie spelen
Ik ben echt lang bezig geweest met die training over voertuigen eigenschappen en welke kant die stan. Heb t nog steeds niet gehaald en t kost echt iedere keer weer een half uur tot je een poging hebd gedaan. En dan staat er weer heel dom en vervelend. FAILDED. En speel t dus nu niet meer
=HKP=[TheCommander] 41 honor, fragrate rond de 1.7 Check mijn stats op aao als ik op de SOD server speel ^^ (=n00bserver) fr 42 Willekeurig plaatje: [plaatje]http://members.chello.nl/j.h.lonink/7-1.jpg[/plaatje] Klik voor de ware grote, 1280x1024
Ik doe het niet vaak meer maar voor als je me een keer tegenkomt kun je me aanspreken ofzo Naam: PressureDrop 55 Honor Speel vooral -Bridge SE -Weapons Cache AA
heey ben nieuw hier, ik ben egt dol op AA!!! ik speel het vet vaak. begin er nouw eindelijk redelijk goed in te worden (nog niet egt tevreden maar het is een begin) ik heb ook een AAO account!! neem maar een kykje!! http://aaotracker.4players.de/usertracker.php?userid=243696
AA Forum Jammer ik zie dat er niet veel meer word gepost!!! _0/ weet iemand nog ergens anders een America`s Army forum in het nederlands waar nog wel gepost word??????
Jawel alleen dat word hier op het forum niet gezegd Kheb vanmiddag nog een potje SF Hospital gedaan oooooh wat houd ik van die map
Lekker dan, ben ik net lekker bezig, 15kills, 1x dood, komt er zo'n hacker met gekleurde naam die ff mijn fragrate verneukt